Egy jó szórólap design magától értetődik, mégsem rutin


Szórólap tervezési feladat Photoshopban

Project Leírás

A jó grafikai munka az összhangteremtésről szól. Rizikós egy fotó háttér elé kisebb fotókat sorba rendezni, mert könnyen kaotikus lehet az öszhatás. Itt azonban a hátsó kép a környezetet, az erdőt mutatja meg, az előtérben pedig a tevékenységek jelennek meg, jó érzékkel egy azonosulásra késztető gyerek-arc is megjelenik a fotókon. Az erdő is megismétlődik a körvonalon belüli külön kis univerzumokban, ami tovább erősíti az egységes összhatást.




Határozott vizuális stratégiával kigondolt, részleteiben jól megoldott, hiánytalan kompozíciót látunk. Figyeljétek meg, hogy az elemek kapcsolata mennyire tudatos és milyen jól működnek együtt. Az érezzük, hogy az elemek változatosak és kölcsönhatásban vannak egymással, holott Renáta csak a kör formai elemet variálja ügyesen. Nem is jut eszünkbe, hogy ez a munka képelemekből és szövegdarabkákból áll, annyira frappáns a háttérkép, az előtérképek és szövegbuborékok kombinációja.

Milyen érdekes, hogy natúr, természetes színekkel is vidám, üde marad a szórólap, ami inkább a szülői célközönséget szólítja meg. A legtöbb gyerekeknek kínált szolgáltatás vagy termék kicsit túl színes lesz, pedig a tarka és a színes között óriási a különbség. Pici felületen jelennek meg az élénk színek ezek a munkán, és ennyi pont elég is.

Többször leteszteltük a hallgatói csoportban, de minden esetben azoknak az emberalakoknak van a legnagyobb, legpozitívabb érzelmi hatása, akik pontosan a szemünkbe néznek és mosolyognak. Az egyik legbiztosabb recept a felhasználói figyelem megragadására egy szimpatikus szempár, ami pontosan a kamerába, azaz ránk néz. Ezen a munkán is a gyerekarc van fókuszban, ez az első, ahol a tekintetünk megpihen.