Figyelemfelkeltés szórólappal



Szórólap tervezési feladat

Nincs mese, csak néhány pillanat áll rendelkezésre, hogy egy szórólap felkeltse a figyelmet. Ezért tervezéskor, jó, ha szokatlanul erős ingereket alkalmazunk: szemléletes grafikus eszközöket vess be, használj markáns színeket, erős kontrasztot. Légy bátor és váltsd ki az érdeklődést, nyerd el az akaratlan figyelmet. Istvánnak remekül sikerült elérni mindezt ezen a pszichológiai témájú szórólapon.

Készült: 
2018

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese.

A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Go to top