Fókuszban a kulcsüzenet szórólaptervezéskor



Szórólap tervezési feladat

Bármi legyen is az üzeneted a szórólapon, gondold át ki a célközönség és hogyan szólíthatod meg vizuálisan a leggyorsabban. Egy kamaszgyerek szüleit egy tipikus tinédzser fotó fog megragadni. A negyvenes korosztály a megbízható monokróm kék színre jobban odafigyelhet, mint a harsány színekre.

De ne áltassuk magunkat, a szórólap legfőbb célja, hogy tájékoztasson, mégpedig tömören. Arról kell meggyőznie az olvasót, hogy részt vegyen egy rendezvényen, és világos információkat adjon az esemény részleteiről.

Nem mindig kell a figyelemért kiabálni. Áttekinthető elrendezés, feltűnő képek és szép színek használatával stílusos és vonzó szórólapot tervezhetünk a kulcsüzenetünk köré.

Készült: 
2018

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese.

A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Go to top