Kölcsönözz személyiséget a szórólapnak



Szórólap tervezési feladat

Ennek a szórólaptervnek az egyik erőssége a jól megválasztott fotóanyag. A vezető képek azért hatásosak, mert az arcok érzelmeket közvetítenek. Az érzelmi kifejezések pedig nagyon meggyőzőek tudnak lenni, mert az ilyen fotó azt az üzenetet küldi, hogy értjük a problémát és egy csoportba tartozunk.

A szórólapon szerepeltetett tinédzser modellről minden szemlélődő azonnal ráismer a hetyke kamaszokra. Jó ötlet az is, hogy a kétségbeesett szülő helyett boldog és bizalmat ébresztő anya-lánya kapcsolatot látunk, mert ez már a vágyott állapotot, a probléma megoldását szemlélteti, és ennél vonzóbb látvány nem is létezik egy aggódó szülő számára.

A képanyag gyönyörű rendszert alkot a szövegblokkokkal, automatikusan követjük a modell látóvonalát, a háttér diszkrét átlós vonalvezetése finoman terel és segít a tartalom könnyű és gyors befogadásában.

A kék árnyalat továbbfinomítja az összhatást, bizalmat ébreszt, és profi benyomást kelt.

Készült: 
2017

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese.

A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Go to top