Logó- és arculattervezés prémium tejtermékek számára



Varga Zsófi külsős pályázatra készült logóterve _Tobi tejtermekek
Feladat leírása: 

Az agyonhasznált szimbólumokból egyedit és versenyképeset varázsolni igazi próbatétel, hiszen simán belesétálhatunk a közhelyes megoldások csapdájába.

Varga Zsófi úgy tudta megtartani az arányokat a tradicionális és korszerű között, hogy a klasszikusnak számító pecsétlogót modern kivitelezésben álmodta meg. A két választott fonttípus is ugyanerre a párhuzamra rímel, a tipográfia jó egyensúlyt teremt. A "boldog tehén" rokonszenves, játékos és szerethető lett, az összbenyomás mégis az, hogy a környezet mai, modern és teljes mértékben magyar. Könnyen értelmezhető, felismerhető és bizalomgerjesztő vizuális látvány alakult ki.



Megrendelői kérés volt, hogy a TOBI márkanévtől szeparáltan, a cég hivatalos üzleti elnevezésére is készüljenek tervek. Ezért a levél, a céges fejléc és a névjegy függetlenedik a "boldog tehén" karaktertől és az üzleti, nyomtatott arculatban egy komolyabb benyomást keltő designt alkalmazott Varga Zsófi. Az arculati kék szín árnyalataival és a tejes cseppekkel megtartásával teremt kapcsolatot a termékeken megjelenő logóval.

A látvány nem szakad el a logótól, csak dinamikusan felhasználja annak részelemeit, ezzel pedig rugalmasságot, keretrendszert, és egységes hangulatot teremt.

A pályázati bemutatkozásból kiderült, hogy a célközönség az az igényes fogyasztói kör, amely a prémium tejipari termékeket választja. A márka azt kívánja ígérni, hogy kifogástalan minőségű és páratlan élvezeti értékű, helyi készítményeket fog kapni a vásárló.

Varga Zsófi szem előtt tartotta, hogy a logó, az arculat vizuális kommunikálja a márkaígéretet. A névjegy egy olyan kereskedelmi vállalkozás benyomását kelti, mely friss, elhivatott és hozzáértő. A kék szín kifejezetten erősíti azt az érzetet, hogy termék mögött egy szakértelemmel bíró, megbízható cég áll. Ugyanakkor Varga Zsófinak sikerült egy egyedi bájt is hozzáadnia, ami feltétlenül segít a hűséges és ragaszkodó fogyasztókör kialakításában és megtartásában.

Készült: 
2018

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese. A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Go to top