Nuance logóterv és arculatterv saját márkához


Nuance logó- és arculatterv saját márka számára


A nüansz azt jelenti, hogy árnyalt. Utal a kifinomult részletekre, az apró árnyalatnyi különbségekre. Alig észrevehető, leheletkönnyű fokozatokat hangsúlyoz.

Tágabb értelemben a csiszolt ízlést, szofisztikált és intelligens vizuális hozzáállást is kifejezi a névválasztás. Sejteti a kidolgozottság egy magasabb fokát, ugyanakkor a változatosságot, játékosságot és sokszínűséget is jelenti.

A színátmenet szelíden céloz az árnyalat szóra. Az egymással szembefordított U és N betűk összekapcsolódása és lágy íve folyamatosságot és harmóniát hoz létre.Varga Zsófi nagyon szépen "meséli el" vizuálisan a nuance szó érzelmi-hangulati-gondolati többletjelentést

Egy jó logó éppen erről szól. Nem csupán szép, hanem kifejezi az alkotó személyes stílusát, márkaszemélyiségére jellemző szellemiségét. A Nuance letisztult, professzionális és magas színvonalú alkotás, ami megragadja a figyelmet és pozitív benyomást kelt. Bár a logóterv és a márkanév a saját márka tervezési feladathoz készült, végül Zsófi a Graphisma mellett döntött.