Ragadd meg az ösztönös figyelmet a webdesign-ban is



Figyelemfelkeltő kulcsingerek a webdesing-ban

Az önfenntartó motivációk közül az egyik az éhség, ezért az emberi figyelmet ösztönösen megragadja az étel látványa. Az étel szerepeltetése egy webdesign tanfolyam reklámozásában igazán szokatlan párosítás, a hallgatók azonban nagyon kreatív megoldásokat küldenek be. Az egymástól független dolgok érdekes párosítása már önmagában is félsiker a reklámszakmában, blikkfangos vizuális megjelenítése pedig igazi kihívás.

Barbara reklám szövege azt sugallja, hogy az alkotás ugyanolyan alapvető szükséglet, mint az evés vagy az alvás. A rajzolt figura maga is utal a vizuális alkotások világára, de az igazán izgalmas részlet a kétértelműen ábrázolt szőlőszemek lufivá varázsolása. A Photoshop kiváló eszköz lehet egy kreatív marketing anyag elkészítéséhez pont az ehhez hasonló többféleképpen értelmezhető látványvilágok miatt.

Készült: 
2017
Munka típusa: 
Munka típusa: 

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese.

A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Go to top