Szólítsd meg a célközönséget a weboldal tervezésekor



Biokozmetikumokkal foglalkozó cég címoldalterve
Egy termék vagy szolgáltatás weboldalának vizuális megtervezésekor olyan stílust, ábrázolásmódot kell elsajátítani, mellyel képessé válunk marketing üzeneteket közvetíteni.

A honlapok többségén minden vizuális elemnek az a célja, hogy a terméket pozitív fényben jelenítse meg, buzdítson a a termékvásárlásra, vágyat ébresszen az áru iránt és ingerelje a birtoklási vágyat. Nincs ez másképp egy biokozmetikumokkal foglalkozó cég honlapjával sem.

Ezen a weboldalterven minden illusztráció azt sugalmazza, hogy a termékek frissek, egészségesek és harmatosak. Ne felejtsük el, hogy a célközönség az ideális önmagát szereti viszontlátni egy holnapon. Ezért szükséges, hogy tükörként győzzük meg a weboldalra látogatót: mindennek szépnek, üdének, lendületesnek és vidámnak kell lennie. Erről gondoskodik az élénk narancssárga és a mentazöld színpaletta. A vízcseppek robbanása pedig az életerőt, dinamizmust érzékelteti.

Készült: 
2018
Munka típusa: 
Munka típusa: 

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese.

A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Go to top