Veterán kocsma arculata - saját hallgatói projekt



Veterán Kocsma - Saját hallgatói projekt bemutatása
Feladat leírása: 

Bálint Olgi logóterve tökéletesen megragadja a kisvárosi Veterán kocsma márkáját. A márkaüzenet tömör és világos: elmúlt, de dicsőséges időkre mutat, tiszteletet idéz, régi tapasztalt harcost és kort sugall. A pult mögött látjuk megelevenedni a szakma elismert, sikeres művelőjét és úttörőjét.

Nemcsak vendégként invitál a márka, hanem egyenesen klubtagságot ígér, egy közösséget és életmódot. A muzeális oldtimer alapján sejtjük az elköteleződés tárgyát, a rajongói odaadást és kocsmában uralkodó életszemléletet.

Ez az értékkör a grunge és a retro stílusért kiált: barna, bézs, szürke és fekete színek. Kopott, de masszív fa anyag, piszkos textúrák, szabálytalan elrendezés.

Készült: 
2016

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese.

A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Go to top