Webtinta - webgrafikus honlap


Saját portfólió honlap Wordpress-ben

Project Leírás

A Webtinta mindent elmond Szunyogh Krisztáról. Játékos, könnyed, erőlködésmentes. Egy letűnt korból származó kifejezés, ami még mindig a tudás, és az alkotás szimbóluma és egy nagyon is modern fogalom párosításából született. Kriszta pont ilyen könnyedtséggel teremti meg a csak rá jellemző vizuális világokat.




A honlapkészítés összetett feladat, sok különböző képesség összjátékából születnek a korszerű, tetszetős, jól konvertáló honlapok. Amikor egy webdesigner saját magának tervez, jó, ha ezeket az erősségeket is bele tudja fogalmazni a márkába. Van, akinek a sitebuilding az erőssége, és nem okoz gondot határidőre elkészíteni egy többnyelvű webshopot. Másoknak a logótervezés megy jobban, és kifejezetten a rajztudásukkal szeretnének érvényesülni. Krisztánál egyértelmű volt, hogy a képi világ, az arculat megteremtése kerül majd a fókuszba, és ehhez tökéletes választásnak bizonyult a Webtinta megnevezés.

A webdesignerek legnehezebb feladata a saját márka, logó és honlap kitalálása, sokszor le is blokkolnak, amikor ehhez hasonló öndefiníciós kérdésekre kell válaszolniuk. Egyrészt sokkal nagyobbak a külvilág elvárásai a saját honlapot illetően, hiszen többek között ez az első referencia munka, amivel a leendő ügyfelek találkozni fognak. Másrészt az ember a legjobb képességeit szeretné megcsillantani, a saját elvárások is nyomasztóan magasak.

Az is gyakori jelenség, hogy amikor már konkretizálódik egy stílus, akkor unalmasnak érzi az ember, és egy még tökéletesebb után kezd el vágyakozni. Sokkal izgalmasabb az alkotás homálya, amikor még bármi lehet, mint amikor egyetlen névvel, egyetlen logóval és arculattal kell azonosulni. Nem egy webdesignert ismerek, aki évente új címoldallal áll elő, mert nem tud hűséges lenni egyetlen képi világhoz.

Az is tipikus kezdő hiba, hogy minden tudást bele akarunk zsúfolni a képanyagba. 3D és animált GIF-ek, grafika és Photoshop alkotások tobzódnak az első weboldalakon, és nem a professzionalizmus, hanem a zsúfoltság benyomását keltik. Krisztánál erről szó sincs, tökéletes arányérzékkel alkot.

A Webtinta honlapja célirányosan kommunikál, letisztult, modern vonaló logója összhangban van a modern képanyaggal. A fekete-fehér képek színes részleteit profi Photoshop tudással és biztos kézzel állította elő Kriszta. Az elrendezések lendületesek, a tagolás segíti az információk megértését.

saját protfólió weboldal és márka - webdesigner honlapterv
saját protfólió weboldal és márka - webdesigner honlapterv


Érdemes az apró részleteket is tanulmányozni, mert aprólékos műgonddal készült minden egyes illusztrációs elem. A jogtiszta képekre rá sem lehet ismerni, olyan kombinációkat, szín- és fénykorrekciókat használ Kriszta, amelyek új életet visznek az eredeti portrékba. A modellek és a kompozíció önálló életre kelnek, és a kommunikációs célt szolgálják. A vezető szín akár nőies is lehetne, de a tört szín alkalmazása, és a fekete-fehérrel való kombináció általános érvényűvé emeli a mályva árnyalatot.