Kosár

0 tétel 0 Ft

Felhasználói élmény tervezés (UX)

Felhasználói élmény tervezés (UX)

Időtartam: 3 hónap

A felhasználói élmény tervezése egyáltalán nem pusztán a honlapokról szól. Az érdeklődők a legtöbb esetben már a honlap felkeresése előtt találkoznak az adott márkával valamilyen formában. A felhasználói élmény tervezése azt jelenti, hogy tudatosan próbálod meg alakítani a leendő ügyfelek és a márka kapcsolatát. Tervszerűen befolyásolod az érdeklődők márkával kapcsolatos érzéseit, és megpróbálod folyamatosan pozitív élményeken keresztül vezetni őket a vásárlásig.

Price: 38.000 Ft
Ár: 
38 000 + áfa

Az első találkozástól a döntésig - webpszichológia

Egy vállalkozás számtalan felületen keresztül érintkezhet a potenciális vevőkörével. Hirdetéseket adhat fel, nyereményjátékokat találhat ki, szakmai fórumokon szerepelhet, érdekes blogbejegyzéseket tehet közzé, vagy éppen a témával kapcsolatos eseményeket szervezhet. Nagyon hosszú az út, amíg a felmerülő érdeklődésből egy vásárlási döntés megszületik. Ez a modul arról szól, hogyan lehet tudatosan és tervszerűen befolyásolni a leendő ügyfelek márkával kapcsolatos érzéseit. Hogyan lehet pozitív élményeken keresztül, mintegy kézen fogva elvezetni az érdeklődőket a vásárlásig. Hogyan lehet észrevehetővé tenni egy márkát? Mitől válik hitelessé? Hogyan lehet meggyőzni és vásárlásra ösztönözni azokat, akiknek már pozitív véleményük alakult ki a márkáról?

A tananyag egyrészt ezt a pszichológiai döntési folyamatot vizsgálja a legmodernebb webes viselkedési kutatási eredményekre támaszkodva. Minden olyan ismeretet felsorakoztat, ami a weben történő kommunikáció, illetve a webergonómia szempontjából fontos lehet.

Webpszichológia



Termékfejlesztés



Webergonómia



Ügyfélelégedettség



Ügyfél elégedettség tervezetten A-tól Z-ig

Induló vállalkozások esetében a felhasználói élmény tervezésnek óriási szerepe lehet a későbbi sikerben. Amikor kitalálsz egy terméket, vagy körvonalazódik egy szolgáltatáscsomag a fejedben, akkor meg vagy róla győződve, hogy mindez óriási hozzáadott értéket képvisel. Azonban nem is olyan könnyű elérni, hogy ez a hozzáadott érték a felhasználóidban, vevőidben, ügyfeleidben valódi, átélt elégedettségként csapódjon le. Márpedig ez a siker egyik legfontosabb receptje. Hiába finom a biolekvárod, hiába vagy empatikus masszőr, vagy női problémákra szakosodott munkajogász, és hiába gyártasz sehol máshol nem kapható, ötletes gyerekjátékokat, ha mindez valahogy nem jut el azokhoz, akiknek gazdagabbá tenné az életét.

Ez a modul ízekre szedi a kicsit misztikus "ügyfél elégedettség" fogalmát. Olyan valóban ellenőrizhető konkrétumokra bontja, amelyeket pontról pontra le lehet ellenőrizni, és meg lehet valósítani. Másrészt segít abban, hogy olyan folyamatokat alakíts ki, amely a felhasználó szemszögéből nézve kényelmesek, és élvezetesek, olyan termékeket hozz létre, amelyeket hasznosnak és értékesnek ítélnek.

A gyakorlati feladatokat a saját termékeidre és honlapodra is alkalmazhatod, de óriási hasznát veheted akkor is, ha ügyfeleknek készítesz honlapot. A Felhasználói élmény tervezése modulba minden olyan saját tapasztalatomat beleszőttem, amelyet rendszerszervezőként, illetve honlapkészítőként a munkáim során megfogalmaztam.

Gyakorlatokból TAPASZTALAT

Az életszerű gyakorlati feladatok és az állandó, folyamatos visszajelzések nélkül nem volna olyan értékes ez a tudásanyag. Az elveket ugyanis alkalmazni kell a konkrét termék, a célcsoport és a vállalkozás ismeretében. Úgy építettük fel a gyakorlati feladatok rendszerét, hogy akár a saját üzleti folyamataidról, akár ügyfeleknek tervezett honlapokról van szó, a megvalósításukkal közelebb kerülj a céljaidhoz. Így a feladatmegoldás során a saját üzletedet építed.

ONLINE tanfolyamok

A tanfolyam teljes mértékben online. Nincsenek időponthoz kötött videók, nem kell feladnod az eddigi életed. Akár a kenyérkereső állásod mellett, vagy a gyes alatt is tanulhatsz, mert az e-oktatóterembe bármikor beléphetsz. Az anyagokat minden olyan helyről elérheted a tanfolyam ideje alatt, ahol van internet. Tableten és mobilon is tökéletesen követheted az anyagot és a csoportban zajló eseményeket.

Alkotói KÖZÖSSÉG

A közösségi tanulás elveit követjük. Ez azt jelenti, hogy nem csak az oktatóktól, hanem egymástól is tanulunk. Az aktív részvétel, egymás elemzése, véleményezése hatalmas élmény szokott lenni. Egy inspiratív alkotói közösség tagja leszel, ahol segítenek abban, hogy a nehézségek ellenére is elérd a céljaidat. Soha nem leszel magadra hagyva a problémáiddal, a kérdéseiddel. Mások példái, legjobb gyakorlata pedig segíteni fog a saját problémáid megoldásában is.


Most 10%-kal olcsóbban juthatsz stock képekhez

Most minden egyes modulhoz és tanfolyamhoz az 123RF digitális képügynökség 10%-os kedvezményre jogosító KUPONJA is jár.

Szerezd be kedvezményesen a honlapodhoz szükséges fotókat és a kreatív munkához szükséges vektorképeket.


Felhasználói élmény tervezés (UX)

A felhasználói élmény tervezése tanfolyam neked szól


Startup ötletelőknek

A tanfolyamon inspiráló újdonságokat hallhatsz, miközben egy izgalmas szakma fortélyaiba nyerhetsz bepillantást. Lehet, hogy nem leszel UX designer, vagy webdesigner, de a legmodernebb webes viselkedés- kutatások eredményei és a termékfejlesztési ciklussal kapcsolatos tudnivalók nélkülözhetetlenek lesznek a vállalkozás ötleted kidolgozásakor.



"Azt tanultam meg az UX modul leckéiből, hogy webdesignerként hogyan kell belebújni a felhasználó bőrébe, hogyan kell megérteni a felhasználó döntéseit, motivációit, érzelmeit és webes viselkedését. Olvasmányosan és hihetetlen mélységekben jártuk körbe a témát. Szociálpszichológia kísérletek, lélektani kutatások, tanulás-módszertani eredmények alapján gazdagon részletezett tudásanyagot kaptam. Feltárult előttem egy nagyon izgalmas világ, és kiderült számomra, hogy mennyire összetett dolog megragadni a weben böngészők figyelmét. A leckékhez tartozó gyakorlati feladatok kifejezetten elgondolkodtatóak. Igazi kihívás volt például két célközönségnek egy témáról landing page-t tervezni. A kedvenc házi feladatom a szórakoztató, önismereti teszt készítése volt. Olyan „fogásokat” is megtanultam, mint az énmárkát erősítő történetmesélés, vagy a kulcsingerek felhasználása a designban."

Társadalmi projektekhez

Nem csak akkor lehet fontos elérni az embereket és egy kis figyelmet kivívni, ha el akarsz adni valamit. Szerencsére egyre többen vannak köztünk, akik valamilyen társadalmilag hasznos projekten dolgoznak, akiknek van egy szívügyük, amiért képesek köveket is megmozgatni. Az ő számukra nem a pénz és a vásárlók száma lesz a sikermérő, hanem a like-ok, a pozitív hozzászólások és a témára irányú figyelem. Annak ellenére, hogy nem a pénz motiválja a társadalmi célú megmozdulásokat, még ugyanolyan védekező mechanizmusokon kel átverekedniük magukat, ha a marketing zajon át el szeretnének jutni az emberekhez.

"...felhasználói élmény? ugyan már, mit adhat nekem egy ilyen modul? Hisz az írásaink sziporkázóan szellemesek vagy drámaian őszinték, miért lenne gondom azzal, hogy az olasóim jól érezzék magukat nálunk?

Ezek voltak az első, kissé öntelt gondolataim az anyagok elolvasása előtt. Aztán menet közben iszonyúan elszégyelltem magam. Megdöbbentett, hogy milyen nagyképűen kezeltem dolgokat. Olyan apróságokra hívta fel a figyelmemet, amikre azt hittem, én ezeket kirázom a kisujjamból.
Egy példa. Cikkek címadása. Annyira más akartam lenni, mint a többiek, annyira frappáns és különböző, hogy a szalagcímek rettenetesen értehetetlen, túlbonyolított mondatok lettek. Drága tanárnőm, még az általános iskolából engedett minket utunkra azzal az intelemmel, „nem az a szépirodalom, ha egyszerű dolgokat bonyolultan fogalmaztok meg, hanem, ha a bonyolultakat tudjátok egyszerűsíteni”. S, igen, Kata hívta fel a figyelmemet arra a tartalmas gondolat nem mindenható. Ha nem teszem vizuálisan élvezetessé, ha nem könnyítem meg a mondanivaló feldolgozását megfelelően átlátható struktúrával, akkor a végeredmény mindkét oldalon a csalódottság lesz. Így fordítottam sokkal nagyobb figyelmet a felhasznált szolgenekre, az olvashatósági kritériumokra (font típus, elrendezés, karakterszám) és a képi anyagok kiválasztására.
Kata segített az olvasói és írói motivációk jobb megértésében. Lerántott a földre, de ezzel nem a szárnyaimtól fosztott meg, hanem olyan biztos alapokat adott, amikkel sokkal magasabbra szárnyalhatok..."

Valéria
www.arlette.hu főszerkesztője

Saját honlap tulajdonosoknak

Mindazoknak, aki saját honlapot üzemeltetnek, készítenek, és nem is szeretnék szakemberek kezébe adni a honlapkészítéssel járó feladatokat. A csomag alapján folyamatosan egyre vonzóbb, egyre szakszerűbb honlapod lesz, amiről senki nem fogja a tanfolyami év végére elhinni, hogy egyedül csináltad. A tudásanyag segít a kisvállalkozások online marketing stratégiájának kialakításában is.



"Amikor megkezdtem a tanfolyamot elképzelésem nem volt, hogy ebben a modulban mit fogok tanulni. Most látom, hogy mekkora jelentősége van. Alapvetően másként látom már magát a tervezés fázisát is, bár a UX tervező legnagyobb szerepe nem itt nyilvánul meg. Nagyon fontosnak tartom, - hiszen a tanfolyam közben kezdtem építeni az új webshopom, - hogy megfelelő figyelmet szenteljek ennek a területnek, a "felhasználói élménynek". Egyáltalán nem mindegy, hogy egy webshop, hogyan is néz ki UX szempontból. Hogy mennyi termék kerül és marad a kosárban, hogy mennyi időt töltenek az oldalon, hogy milyen információkat teszünk szembeötlő helyre, vagy egy almenübe, hogy milyen a menü struktúra. Ezek optimalizálása mind UX tervezési feladat. A modul megtanított egyrészt egy másik látásmódra, másrészt a mérésre, az analizálásra. Így már a saját oldalam építésénél is támaszkodni tudtam a tanultakra.
"
Nyíri Andrea
https://www.nyiriandrea.hu/



A Felhasználói élmény tervezés tanfolyammal elérhető eredmények

Naprakész tudás

Elégedettebb ügyfelek

Nagyobb piac

Több bevétel



Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese. A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Kicsi a bors csomag - Honlaptervezés kisvállalkozásoknak

Az akció keretében a Webdesign Workshop modul mellé a Kicsi a bors honlaptervezés csomag részeként megkapod ajándékba a Felhasználói élmény tervezés modul teljes anyagát. Egyetlen modul árával megegyező összegért 6 havi tudásanyagot kapsz, ha február 15.-ig rendelsz.

A kisvállalkozások igényeire szabva

ÁR: 62.000 Ft + áfa

Minden gyakorlati feladat a saját honlapodra vonatkozik.

Tovább a részletekre ->

Go to top