weboldal terv, webdesign terv
  • 17 jún, 2018
  • webdesign, weboldalterv, landing page

Weboldal terv egy válságkezelő cég részére, amely szakít a hagyományos rácsszerkezetű megvalósítással. Nem a címoldalról van szó, hanem egy kritikus szerepű landing Page-ről, amely a pszichológiai jellegű szolgáltatás folyamatát írja le.


infografika készítési feladat
  • 12 dec, 2016
  • infografika, landing page

A biciklis közlekedéssel kapcsolatos elképzelt adatok megjelenítése nem minden esetben lesz infografika.


drótváz tervezése Photoshop-ban könyveladási landing page-hez
  • 15 aug, 2016
  • Photoshop, drótváz, landing page

A drótváz ma már nem kihagyhatatlan eleme a weboldaltervezési folyamatnak. Azonban mobil alkalmazások tervezésénél vagy egyedi webfejlesztési projektekben még mindig ideális kommunikációs forma a tervező csapat tagjai között.


Webdesign, weboldal terv saját márka részére
  • 15 aug, 2016
  • webdesign, címoldal, landing page

A webdesign terve a Webflower weboldalakat készítő ügynökség számára készült. Megoszlanak a vélemények arról, hogy a saját márka arculatát és a saját weboldalt házon belül tervezzük-e.


weboldal tervezési feladat
  • 13 máj, 2016
  • weboldalterv, címoldal

Amikor egy címoldalt tervezel, nem elég ha tartalmi blokkokban és képekben gondolkodsz. Ismerned kell a felhasználói elvárásokat, és azokat a folyamatokat is, amelyeken keresztül a felhasználó a márkával érintkezni fog.


weboldal terv, landing page
  • 13 máj, 2016
  • webdesign, landing page

A Startvonal Webdesigner Tanfolyam feladatait megpróbáljuk úgy összeállítani, hogy minél több életszerű helyzetet próbálhass ki a tanfolyam ideje alatt. Ha könyvborítót tervezel, gondolj arra is, hogyan fog ez megjelenni a kiadó saját honlapján, és hogyan találkozhatnak vele egy könyvesboltban.

Hova érkezik a látogató? Címoldalra, speciális landing page-re, vagy a blogba?

Hova érkezik a látogató?

Egy honlap címoldala speciális szerepet tölt be, azonban sokkal kevesebben érkeznek közvetlenül a címoldalon keresztül, mint mondjuk a keresőből. Fontos, hogy mit kommunikálunk az első oldalon, de arról is gondoskodni kell, hogy a többi csatornán át érkező látogatókhoz is eljussanak a legfontosabb üzenetek.