Hallgatói munkák

Felhasználónevek listája vesszővel elválasztva.
A feladatot beküldő hallgató

Egy jó szórólap design magától értetődik, mégsem rutin

Szórólap tervezési feladat Photoshopban

Ezen a nagyon szépen összerakott, egységes látványvilágú szórólapon nagyon profi módon kezelte a hallgató a képeket, szövegblokkokat és hátteret. Minden olyan kézenfekvő, sem elvenni belőle, sem hozzátenni nem érdemes.

Amikor egy logóterv minden szabályt felrúg

Logótervezés a Platán Étteremnek

A Webdesign Workshopon az ötleteké a főszerep. Nem baj, ha egy logóterv nem tökéletesen kidolgozott. Az igazi öröm, ha elszabadul a hallgatók fantáziája, mert díjazzuk az eredetiséget, játékosságot, kreativitást.

Ki vagy és mit kínálsz? Személyes márka logótervezése

Nem feltétlenül szükséges trendkövető újdonságokkal előrukkolnunk logótervezéskor. Sok esetben éppen az számít rendhagyónak, ha nem simulunk bele az uralkodó grafikai áramlatokba. Az általános elvárásoktól elszakadni és a trendek ellen menni pedig csak az igazán bátrak mernek.

Egy szolárium weboldala, ahol nem szerepel a nap

Szolárium és masszázs weboldal - saját hallgatói projekt

Egy webdesignernek eladásközpontú szemléltetettel kell rendelkeznie egy honlap vizuális megjelenésének tervezésekor. A jó látványterv elad és az a célja, hogy vágyat ébresszen és elköteleződjön az ügyfél a márka mellett.

Házi lekvárkülönlegesség vonzó csomagolásterve

Termékcsomagolás tervezése - hallgatói saját projekt

A csomagolás több mint egy praktikus doboz vagy zacskó, ami védelmet nyújt a termékeknek. A jó csomagolásterv nem csak az értékesítést segíti, hanem extra lehetőség a márkaépítésre és elkötelezett ügyfélkört teremtésére.

Veterán kocsma arculata - saját hallgatói projekt

Veterán Kocsma - Saját hallgatói projekt bemutatása

A logó- és arculattervezés sikere azon múlik, hogy képes-e a terező vizuális nyelven, blikkfangosan bemutatni a márka személyiségét, és kialakítani egy erőteljes márka-identitást.

Színpaletta készítése

Színpaletta készítése elvont fogalomhoz

Nem véletlenszerűen választunk színeket egy arculathoz vagy weboldalhoz. Egy projekt színvilágának megtervezése sokszor az első és nagyon meghatározó része a vizuális kommunikáció kialakításában.

Sminkem projekt weboldalterve

Sminkem saját hallgatói projekt weboldalterv

Női célközönség esetében a kozmetikai termékek tipikusan érzelmi termékek. Mindenképpen a pozitív élményt kell erősíteni egy szépségápolási cikkeket eladó weboldalon, hiszen a termék reményt táplál, aggodalmat szüntet meg.

Oldalak

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese.

A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Go to top