Online marketing

A márkához tartozó honlapok rendszere a cégek online marketing stratégiájának alappilére kell legyen. A pozitív felhasználói élmény szempontjából is rendkivül fontos a webergonómia. Jó honlapot csak mély online marketing és keresőoptimalizálási ismeretekkel lehet készíteni.

Google Analytics és Webmester eszközök hozzákapcsolása a Wordpress-hez

Google Analytics és Webmester eszközök integrációja a weboldaladba

Hogyan integráld a Google Analytics és a Webmester eszközöket a Wordpress weboldaladba? A honlapod nem akkor van kész, amikor felépítetted a weboldalakat, és a helyükre kerültek a tartalom-blokkok. A neheze még csak ezután jön. Ha a látogatóid viselkedéséről is szeretnél képet kapni, akkor ezekre az online marketing eszközökre szükséged lesz.

Gyűlölöm az eladást

hozzáadott érték kommunikációja

A szabadúszásban azt a legnehezebb megszokni, hogy azok a tevékenységek is a nyakadba szakadnak, amelyeket nem szeretsz, vagy alkatilag nem vagy rá alkalmas. Vagy ha bele is tanulsz, sikeresen csinálod, akkor is feszültségeket kelt benned.

Kozmetikai termékek - két korosztály, két koncepció

tinikozmetikumok - vizuális kommunikáció tiniknek

Egy weboldal stílusának, az illusztrációknak, a címeknek és a blogbejegyzéseknek mind harmonikus egészet kell alkotniuk. Minden kommunikációs csatornán, minden műfajban a szemünk előtt kell lebegjen a célközönség. Minél konkrétabb alakot ölt, annál jobb.

Coca Cola életérzés

Coca-Cola márka mögötti értékek

Ez a blogbejegyzés azt vizsgálja, hogy a Coca-Cola márka milyen érzéseket, milyen benyomások kelt, milyen értékeket próbál közvetíteni.

Az online vásárló természetrajza

Online vásárlási szokások

Máshogyan élünk, máshogy viselkedünk, máshogy gondolkodunk és máshogy döntünk, amióta megjelent az életünkben az internet. Hol tartunk most, és hova vezet mindez? Meg lehet-e lovagolni a kitapogatott trendeket, ki lehet-e találni, hogyan fog a világ működni, vásárolni és eladni?

Hogyan működik egy online marketing ügynökség?

webdesigner karrier egy marketingügynökségnél

Ahány ház, annyi szokás…. így van ez az online marketing ügynökségeknél is. Méretüktől, fejlettségi szintjüktől és megbízóiktól függően számos variáció lehetséges a működésükre. Feladataikból és a folyamatos online változásokból adódóan nagyon naprakésznek kell lenniük, dinamikusan és innovatívan kell működniük. Na, de pontosan hogyan is működnek?

Retus - vizuális kommunikáció felsőfokon

Vizuális kommunikáció a vágykeltés szolgálatában, reklám

Vannak, akik azt mondják, hogy a reklám a vágyaidról szól. Ezért rózsaszínű, ezért dús keblű, ezért darázsderekú. Nem a kapitalizmus őrült ármánykodása. Nem a cégek hatalmas nyereségvágya. Nem a népbutító hatalom műve. Saját vágyaid tükörképe felnagyítva, felizzítva, életre lehelve.

Vizuális poénok a hirdetésekben - vizuális kommunikációs humor

Szexi  lábkrém

Mélyen hiszek abban, hogy a legsikeresebb hirdetések egyediek, kreatívak és viccesek. Most egy olyan egyedülálló válogatást nyújtok át nektek, ahol a poénok vizuális "áthallások" és semmi nem az, aminek látszik.

Google oldal relevancia útmutatás - 2015

Google SEO útmutató

A Google tesztfelhasználókat is foglalkoztat az internetes oldalak megbízhatóságának, relevanciájának vizsgálatára. Mivel sokszor külső cégeket bíznak meg ezzel a munkával, készítettek egy olyan útmutatót, amely alapján értékelniük kell a külsősöknek a site-okat. Ez a vaskos dokumentum minden évben "kiszivárog", így képet lehet kapni arról, milyen szempontok alapján döntik el a Google megbízott tesztelői, hogy egy oldal mennyire releváns.

20 nemzetközi webshop termék-lista oldala

20 nemzetközi webshop termék lista oldala

Az interneten nagyon sok olyan oldal van, amely a saját környezetén belül ugyanazt nyújtja. A felhasználói regisztráció majdnem minden website-on ugyanúgy zajlik. Mégis minden oldalon máshogy néz ki. Két hírlevél feliratkozás menete sem sokban különbözik egymástól. Azonban a hírlevélblokkok szövegezése, az alkalmazott webdesign már nagyobb eltéréseket mutathat.

Feliratkozás RSS - Online marketing csatornájára

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese. A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Go to top