UI tippek - kiemelt ajánlatok

UI tippek 2 - Emelj ki egy ajánlatot

Amikor több alternatívát is mutatsz, nem szerencsés mindet ugyanolyan hangsúllyal szerepeltetni. Bizonyíthatóan jobb a kattintási arány, ha kiemelsz egy előnyösebbet a tömegből. A te ajánlásod egyszerűsíti a felhasználó döntését, és sokkal nagyobb eséllyel kattint, mintha egyedül kéne kiválasztania asok, vizuálisan egyforma lehetőség közül a neki legmegfelelőbbet.

A konverzióbarát felhasználói felület: használj egyetlen oszlopot

UI tippek 1 - Használj kevesebb oszlopot

Az egyoszlopos elrendezés segít egy irányba terelni a felhasználók figyelmét. Jobban kézben tudod tartani a mondanivalódat, szinte kézen fogva vezeted az érdeklődőidet. Több oszlop esetén meg van annak a kockázata, hogy elvonja a figyelmet az oldal fő céljától. Ha csak teheted, mesélj el egy történetet, ahelyett, hogy információkat zúdítasz a téma iránt érdeklődőkre, és soha ne felejtsd el az akcióra hívó, angolul "call to action" gombot az oldal végén.

Felhasználói felület elemei - Futurico ingyenesen letölthető

Mi a különbség UI és UX között?

Két lépten-nyomon használt "buzz word" a webdesign világából, amelyek fontos fogalmakat takarnak, de csak kevesen vannak tisztában vele, pontosan mit is. Ebben a blogbejegyzésben megpróbálok rávilágítani a User Interface (felhasználói felület) és a User Experience (felhasználói élmény, vagy tapasztalat) közötti különbségre.