online marketing

Milyen a jó online címlap?

Hova érkezik a látogató?

Hova érkezik a látogató? Honnan érkezik a látogató?

A nyomtatott magazinoknál kitüntetett szerepe van a címlapnak. A jó nyomtatott címlap titkait nem véletlenül firtatják a kutatások. Egy magazin esetében viszonylag nagy azoknak az aránya, akik a címlap alapján döntik el, hogy megvásárolják-e az újságot vagy sem. Az online felületek azonban teljesen másképp működnek, a látogatók szinte biztosan nem a címlap felől érkeznek.

A színek marketing hatása

Kreatív Webdesign Tanfolyam facebook bejegyzés

Milyen asszociációkat, érzéseket keltenek bennünk a színek? Kultúránként és egyénenként óriásak a különbségek. Ez az infografika megkísérli összefoglalni az európai kultúrkörben érzékelhető jelentéseket. Azonban nem árt elgondolkodni azon, miléyen mértékben alakítják maguk a márkák ezeket a kategóriákat. Nem velünk született, hogy a lilát az érettséggel, a teljességgel, bizonyos értelemben a korral azonosítsuk. A kozmetikai márkák jelentősen felerősítették ezt a hatást.

Email tutorial

Kreatív Webdesign Tanfolyam facebook bejegyzés

Folytatva a stílusos email-ek készítésének rejtelmeit egy nagyon szép, könnyen követhető tutorial a témában.

A HTML email design nehézségeiről

Kreatív Webdesign Tanfolyam facebook bejegyzés

Megint csak egy nem túl könnyű, kötelező olvasmány... Érdemes végig rágni magad rajta, mert szisztematikusan végig vezet az email formázás buktatóin, összegyűjtve a problémákat, megoldásokat. Ha követed ezt a gyakorlatot, mindent kihozhatsz az email-ekből, amit a technikai korlátok engednek.

Feliratkozás RSS - online marketing csatornájára

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese. A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Kicsi a bors csomag - Honlaptervezés kisvállalkozásoknak

Az akció keretében a Webdesign Workshop modul mellé a Kicsi a bors honlaptervezés csomag részeként megkapod ajándékba a Felhasználói élmény tervezés modul teljes anyagát. Egyetlen modul árával megegyező összegért 6 havi tudásanyagot kapsz, ha február 15.-ig rendelsz.

A kisvállalkozások igényeire szabva

ÁR: 62.000 Ft + áfa

Minden gyakorlati feladat a saját honlapodra vonatkozik.

Tovább a részletekre ->

Go to top