webergonómia

UI tippek 1 - Használj kevesebb oszlopot

A konverzióbarát felhasználói felület: használj egyetlen oszlopot

Az egyoszlopos elrendezés segít egy irányba terelni a felhasználók figyelmét. Jobban kézben tudod tartani a mondanivalódat, szinte kézen fogva vezeted az érdeklődőidet. Több oszlop esetén meg van annak a kockázata, hogy elvonja a figyelmet az oldal fő céljától. Ha csak teheted, mesélj el egy történetet, ahelyett, hogy információkat zúdítasz a téma iránt érdeklődőkre, és soha ne felejtsd el az akcióra hívó, angolul "call to action" gombot az oldal végén.

20 nemzetközi webshop termék-lista oldala

20 nemzetközi webshop termék lista oldala

Az interneten nagyon sok olyan oldal van, amely a saját környezetén belül ugyanazt nyújtja. A felhasználói regisztráció majdnem minden website-on ugyanúgy zajlik. Mégis minden oldalon máshogy néz ki. Két hírlevél feliratkozás menete sem sokban különbözik egymástól. Azonban a hírlevélblokkok szövegezése, az alkalmazott webdesign már nagyobb eltéréseket mutathat.

Milyen a jó online címlap?

Feliratkozás RSS - webergonómia csatornájára

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese. A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Kicsi a bors csomag - Honlaptervezés kisvállalkozásoknak

Az akció keretében a Webdesign Workshop modul mellé a Kicsi a bors honlaptervezés csomag részeként megkapod ajándékba a Felhasználói élmény tervezés modul teljes anyagát. Egyetlen modul árával megegyező összegért 6 havi tudásanyagot kapsz, ha február 15.-ig rendelsz.

A kisvállalkozások igényeire szabva

ÁR: 62.000 Ft + áfa

Minden gyakorlati feladat a saját honlapodra vonatkozik.

Tovább a részletekre ->

Go to top