A logótervezési feladatok a Webdesign Workshopon belül csak rávezető gyakorlatként szolgálnak, hiszen ez a tanfolyam elsősorban a honlaptervezésről és a webdesignról szól. Mégis segít ráérezni a grafikai tervezés ízére és megmutatja az utat a vizuális tervezés felé. Sok logóterv és koncepció csak papírra skiccelve készül el, de akik már megtették az első lépéseket egy grafikainprogram felé, azok egészen izgalmas logóterveket küldenek be már a tanfolyam elején.

Inspirációnak is ideális az elképzelt márkák számára tervezett rengeteg különböző logó elképzelés. De talán még tanulságosabbak azok az esetek, amikor ugyanannak a koncepciónak újabb és újabb változataival kisérletezik egy hallgató.


Nuance logó- és arculatterv saját márka számára
  • 15 nov, 2018
  • logó tervezés, kisarculat, arculattervezés

A logó a cég nyilvános arca. Fontos, hogy legyen története, hangulata, pozitív üzenete. A Nuance márkanév mellé alkotott arculati stílus a kreativitásra teszi a hangsúlyt és egy jelentésgazdag, érzelmeket és gondolalatokat közvetítő, hiteles logókoncepciót alakított ki magának.


Logóterv gasztronómiai területen - Webdesign Workshop modul hallgatói munkák
  • 19 júl, 2018
  • logó tervezés, kisarculat

A logótervezéskor első körben mindenki valami egyedit, valami világmegváltót, valami szellemeset szeretne alkotni. Pedig sok olyan terület van, ahol a kalasszikus formák is sikeresek lehetnek. Ilyen például a gasztronómia.


Logótervezés a Platán Étteremnek
  • 12 jún, 2019
  • kisarculat, logó tervezés

Az egész logó karakterét a vékony rajzolatú leveleket adják, amelyek csendesen a háttérben teszik a dolgukat. Úgy funkcionálnak, mint egy finom, fényáteresztő szövet.


  • 11 jún, 2019
  • logó tervezés

Általában is igaz, hogy a modern vintage stílus jól passzol a gasztronómia iparágban. Amikor a hagyományos kávé- és borkultúrát sorra friss gasztrotrendek cserélik fel és a zamatos italok újragondolását tapasztaljuk, akkor remek választás az arculati tervben egyszerre megjeleníteni a klasszikus értékeket és a modern designt.


Logótervezés a Platán Étteremnek
  • 11 jún, 2019
  • kisarculat, logó tervezés

A Webdesign Workshopon az ötleteké a főszerep. Nem baj, ha egy logóterv nem tökéletesen kidolgozott. Az igazi öröm, ha elszabadul a hallgatók fantáziája, mert díjazzuk az eredetiséget, játékosságot, kreativitást.


  • 11 jún, 2019
  • logó tervezés, arculattervezés

Nem feltétlenül szükséges trendkövető újdonságokkal előrukkolnunk logótervezéskor. Sok esetben éppen az számít rendhagyónak, ha nem simulunk bele az uralkodó grafikai áramlatokba. Az általános elvárásoktól elszakadni és a trendek ellen menni pedig csak az igazán bátrak mernek.


Veterán Kocsma - Saját hallgatói projekt bemutatása
  • 24 ápr, 2019
  • webdesign, logó tervezés, arculattervezés

A logó- és arculattervezés sikere azon múlik, hogy képes-e a terező vizuális nyelven, blikkfangosan bemutatni a márka személyiségét, és kialakítani egy erőteljes márka-identitást.


Logótervezés a Platán Étteremnek
  • 23 ápr, 2019
  • névjegykártya, logó tervezés

Egy logónak nem kell bonyolultnak lennie ahhoz, hogy egy márka teljes történetét képes legyen elmesélni. Egy jól megtervezett geometriai logó összefoglalja a márka teljes identitását, felesleges szemléltető eszközök nélkül.


Logótervezés a Vén Plantánfa Étteremnek
  • 23 ápr, 2019
  • kisarculat, logó tervezés

A logó célja, hogy az ügyfelet a lehető legegyszerűbb, de legátfogóbb módon kommunikálja a márkáról és erre kiválóan alkalmas egy egyszerű és elegáns logó.


Logótervezés gasztronómia területen
  • 19 már, 2019
  • logó tervezés, kisarculat

Olykor vékonynak tűnik a határ egy modern és egy kisvárosi étterem között, hiszen gasztronómiai trendek jönnek mennek. Egy biztos: a múlt újratervezése soha nem megy ki a divatból, és ez így van logótervezés területén is.

Oldalak