Felhasználói élmény tervezés (UX tanfolyam)

Felhasználói élmény tervezés (UX tanfolyam)

Felhasználói élmény tervezés (online UX tanfolyam)

Időtartam: 3 hónap

Tervezz olyan weboldalakat és mobil alkalmazásokat, amit imádnak a felhasználók. Ismerd meg azokat a módszereket, amelyeket a nagy szoftverfejlesztő cégek használnak a tervezési fázisban. Tanuld meg, milyen eszközökkel lehet befolyásolni az érdeklődők márkával kapcsolatos érzéseit és vezesd a felhasználókat kézen fogva a bevásárló kosárig.

Price: 48.260 Ft
Ár: 
48 260

Mit kapsz a pénzedért?

3 hónapnyi aktív oktatói támogatás

12 multimédiás lecke

50 gyakorlati feladat

örökre megkapott hozzáférés

Mit tanulhatsz a Felhasználói élmény tervezés tanfolyamon?

Egyre könnyebb egy online vállalkozást, vagy egy mobil alkalmazást elindítani, azonban egyre nehezebb sikeressé tenni. A hiba sok esetben a tervezési fázisban keresendő. Mert pusztán attól, hogy megveszel egy profinak látszó Wordpress sablont, még nem lesznek a felhasználók elégedettek, és nem fog dőlni a webshopon keresztül a pénz. Ha nem szeretnél sikertelen honlapokat hagyni magad után, akkor itt az ideje megismerkedni a felhasználói tervezés szempontjaival.

A tananyag minden felhasználói élménnyel kapcsolatos alap fogalmat tisztáz. A misztikumtól megfosztva, elemeire bontva mutatja meg, miből is áll pontosan a felhasználói élmény. Ismerteti a UX tervezés nemzetközileg elismert módszertanát és a leggyakrabban használt eszközöket.

Webpszichológia




Nagyon hosszú az út, amíg egy felmerülő érdeklődésből vásárlási döntés születik. A tananyag egyrészt ezt a pszichológiai döntési folyamatot vizsgálja a legmodernebb webes viselkedés kutatási eredményekre támaszkodva.

Termékfejlesztés




Végig követheted egy online felületen megjelenő márka fejlesztésének folyamatát, miközben megismerkedhetsz az egyes tervezési szakaszok kihívásaival. A legmodernebb tervezési módszerek és eszközök várják, hogy végre használd őket.

Webergonómia




A modul minden olyan ismeretet felsorakoztat, ami a weben történő kommunikáció, illetve a webergonómia szempontjából fontos lehet. A közepes és a kiválóan konvertáló weboldalakat csak apró részletek különböztetik meg.

Ügyfélelégedettség




Nem is olyan könnyű elérni, hogy a szolgáltatásodba csomagolt szakértelem és hozzáadott érték a felhasználóidban tudatosuljon, és valódi, átélt elégedettségként csapódjon le. Márpedig ez a siker egyik legfontosabb receptje.

Mi befolyásolja a felhasználót a döntéseiben?

Milyen eszközökkel mérheted fel a felhasználói igényeket?

Hogyan tehetsz megjegyezhetővé egy márkát?

Hogyan ösztönözheted vásárlásra a szimpatizánsokat?

Milyen módszereket használnak a profik a tervezéshez?

Hogyan lehet a felhasználói igényeket felmérni?

Hogyan lehet a felhasználói élményeket az üzleti célokkal összhangba hozni?

Mi az a prototípus, és mi a szoftverfejlesztési életciklus?

Hogyan befolyásolhatod a felhasználót grafikai eszközök segítségével?

Hogyan kommunikálhatsz hatékonyan a weboldalakon?

Mit kell tudnod a felhasználói felületek tervezéséről?

Hogyan mérheted, hogy egy weboldal ergonomikus-e?

Hogyan nyújthatsz valóban hasznos és értékes szolgáltatásokat?

Hogyan találd meg azokat, akiknek valóban a te megoldásodra van szükségük?

Hogyan állíthatod a keresőoptimalizálást a felhasználói élmény szolgálatába?

GYAKORLATI oktatás

ONLINE tanfolyam

Úgy építettük fel a gyakorlati feladatok rendszerét, hogy akár a saját üzleti folyamataidról, akár ügyfeleknek tervezett honlapokról van szó, a megvalósításukkal közelebb kerülj a céljaidhoz. Így a feladatmegoldás során a saját üzletedet építed.
A tanfolyam teljes mértékben online. Akár a kenyérkereső állásod mellett, vagy a gyes alatt is tanulhatsz, mert az e-oktatóterembe bármikor beléphetsz. Az anyagok eléréséhez csak internetre van szükséged. Használhatsz tabletet és mobilt is a tanuláshoz.


A felhasználói élmény tervezése tanfolyam neked szól


Startup ötletelőknek

Lehet, hogy nem leszel UX designer, vagy webdesigner, de a legmodernebb webes viselkedés- kutatások eredményei és a termékfejlesztési ciklussal kapcsolatos tudnivalók nélkülözhetetlenek lesznek a vállalkozás ötleted kidolgozásakor.

Társadalmi projektekhez

A társadalmi célú megmozdulásokat nem a pénz motiválja. Mégis ugyanolyan védekező mechanizmusokon kell átverekedned magad, ha a marketing zajon át el szeretnéd juttatni az üzeneted az emberekhez.

Saját honlap tulajdonosoknak

Ha te készíted vagy üzemelteted a saját honlapodat, akkor biztosan szeretnéd a maximumot kihozni belőle. A tanfolyam gyakorlati feladatait a saját honalodra alkalmazva folyamatosan egyre vonzóbb, egyre jobban konvertáló honlapod lesz.

Webdesignerek-nek és grafikusoknak

Tévedés azt hinni, hogy a webdesign elsődleges célja a vonzó stílus kialakítása. A grafikai tervezésnek rendkívül fontos szerepe van a felhasználói figyelem befolyásolásában. Ismerned kell azokat az elveket, amelyek alapján nem csak szép, de üzletileg sikeres weboldalakat tervezhetsz.


A Felhasználói élmény tervezés tanfolyammal elérhető eredmények

Naprakész tudás

Elégedettebb ügyfelek

Nagyobb piac

Több bevétel




Ki lesz az oktatód?

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesigner oktató

A legnevesebb magyar szoftverfejlesztő cégek módszertanán edződött webfejlesztőként és UX tervezőként. Később egy 600 fős szervezet rendszerszervezőjeként inkább a tervezés felé orientálódott. Saját márkájának beindítása és a Kreatív Webdesign Tanfolyam e-learning rendszerének kialakítása során a gyakorlatban is napi szinten alkalmazza a felhasználói tervezés módszereit és eszköztárát.

Felhasználói élmény tervezés (UX tanfolyam)

A honlap használatával és az email címem megadásával hozzájárulok, hogy az Adatvédelmi Tájékoztatóban megadott módon és témában email-eket kapjak, és az adataimat a Kreatív Webdesign Tanfolyam tárolja.

Akik már ismerik a Felhasználói élmény tervezés tanfolyamot


Szunyogh Kriszta



"Azt tanultam meg az UX modul leckéiből, hogy webdesignerként hogyan kell belebújni a felhasználó bőrébe, hogyan kell megérteni a felhasználó döntéseit, motivációit, érzelmeit és webes viselkedését. Olvasmányosan és hihetetlen mélységekben jártuk körbe a témát. Szociálpszichológia kísérletek, lélektani kutatások, tanulás-módszertani eredmények alapján gazdagon részletezett tudásanyagot kaptam. Feltárult előttem egy nagyon izgalmas világ, és kiderült számomra, hogy mennyire összetett dolog megragadni a weben böngészők figyelmét. A leckékhez tartozó gyakorlati feladatok kifejezetten elgondolkodtatóak. Igazi kihívás volt például két célközönségnek egy témáról landing page-t tervezni. A kedvenc házi feladatom a szórakoztató, önismereti teszt készítése volt. Olyan „fogásokat” is megtanultam, mint az énmárkát erősítő történetmesélés, vagy a kulcsingerek felhasználása a designban."

Szunyogh Kriszta
www.webtinta.hu

Az Arlette főszerkesztője

"...felhasználói élmény? ugyan már, mit adhat nekem egy ilyen modul? Hisz az írásaink sziporkázóan szellemesek vagy drámaian őszinték, miért lenne gondom azzal, hogy az olasóim jól érezzék magukat nálunk?

Ezek voltak az első, kissé öntelt gondolataim az anyagok elolvasása előtt. Aztán menet közben iszonyúan elszégyelltem magam. Megdöbbentett, hogy milyen nagyképűen kezeltem dolgokat. Olyan apróságokra hívta fel a figyelmemet, amikre azt hittem, én ezeket kirázom a kisujjamból.
Egy példa. Cikkek címadása. Annyira más akartam lenni, mint a többiek, annyira frappáns és különböző, hogy a szalagcímek rettenetesen értehetetlen, túlbonyolított mondatok lettek. Drága tanárnőm, még az általános iskolából engedett minket utunkra azzal az intelemmel, „nem az a szépirodalom, ha egyszerű dolgokat bonyolultan fogalmaztok meg, hanem, ha a bonyolultakat tudjátok egyszerűsíteni”. S, igen, Kata hívta fel a figyelmemet arra a tartalmas gondolat nem mindenható. Ha nem teszem vizuálisan élvezetessé, ha nem könnyítem meg a mondanivaló feldolgozását megfelelően átlátható struktúrával, akkor a végeredmény mindkét oldalon a csalódottság lesz. Így fordítottam sokkal nagyobb figyelmet a felhasznált szolgenekre, az olvashatósági kritériumokra (font típus, elrendezés, karakterszám) és a képi anyagok kiválasztására.
Kata segített az olvasói és írói motivációk jobb megértésében. Lerántott a földre, de ezzel nem a szárnyaimtól fosztott meg, hanem olyan biztos alapokat adott, amikkel sokkal magasabbra szárnyalhatok..."

Valéria
www.arlette.hu főszerkesztője

Nyíri Andrea



"Amikor megkezdtem a tanfolyamot elképzelésem nem volt, hogy ebben a modulban mit fogok tanulni. Most látom, hogy mekkora jelentősége van. Alapvetően másként látom már magát a tervezés fázisát is, bár a UX tervező legnagyobb szerepe nem itt nyilvánul meg. Nagyon fontosnak tartom, - hiszen a tanfolyam közben kezdtem építeni az új webshopom, - hogy megfelelő figyelmet szenteljek ennek a területnek, a "felhasználói élménynek". Egyáltalán nem mindegy, hogy egy webshop, hogyan is néz ki UX szempontból. Hogy mennyi termék kerül és marad a kosárban, hogy mennyi időt töltenek az oldalon, hogy milyen információkat teszünk szembeötlő helyre, vagy egy almenübe, hogy milyen a menü struktúra. Ezek optimalizálása mind UX tervezési feladat. A modul megtanított egyrészt egy másik látásmódra, másrészt a mérésre, az analizálásra. Így már a saját oldalam építésénél is támaszkodni tudtam a tanultakra.
"
Nyíri Andrea
https://www.nyiriandrea.hu/
Go to top