Célközönség szerepe logótervezéskor


Logótervezés gasztronómia területén

Project Leírás

Ez a két Platán logó nagyon szépen hozza a két célközönség, és a két étterem közötti különbséget hangulatban, vizuális elemekben is. Finomak a fontválasztások, jók a párosítások is.




Logótervezés a Vén Platánfa étteremnek/Webdesign Workshop- hallgatói munkák


A Vén Platánfa nevű étterem egy kisvárosban van, célközönsége az 50 évesnél idősebb korosztály. A hagyományos konyhát kedvelő vendégek ízlését szolgálják ki. Nevét az udvara közepén álló hatalmas platánfáról kapta.

Ezzel a klasszikus pecsét alakú logóval biztosan azonosulni tud a megjelölt célközönség. Egy egyszerű stilizált fa egyértelműen utal a cég arculatát meghatározó jelképre. Nincs kuszaság, vagy túlkomplikált illusztráció. Helyette egy kifinomult, visszafogottan elegáns, figuratív elem és egy szép kézírásos tipográfia.

Logótervezés a modern Platán étteremnek étteremnek/Webdesign Workshop- hallgatói munkák


A modern Platán étterem Budapest belvárosában van, célközönsége a világutazó 40-es korosztály. A könnyű és egészséges ételeket kedvelő vendégek ízlését szolgálják ki. Nevét egy kortárs festő művéről kapta, ami az étterem bejáratánál található.

Zsófi modern Platán Étterem logótervében egy kicsit ötvöződik a tradicionális és az újszerű. A színek és a grafika nem rugaszkodik el teljesen a hagyományos ízléstől. A piros és zöld levelek dekoratívak, ugyanakkor a színpaletta és motívum is enyhén emlékeztet a népművészeti hímzésre. Ezt a klasszikus vonalat azonban ellenpontozza a keret és a letisztult fontcsalád. Ennél a logónál mindenképpen szükség van a szöveges feliratra, nélküle nem értelmezhető a grafika, nem utal a tevékenységre.