Cukrászda weboldal terv - gazdag fotóanyaggal


Modern cukrászda weboldalterve

Project Leírás

Ha a termékek száma nem is számottevő, de maga a termék látványos, színes, és formagazdag, bölcs megoldás a webdesigner részéről, ha megfelelő teret enged a termékfotóknak.



A felhasznált fotóanyag minősége és egységes megjelenése a sikeres webdesign egyik kulcsa ilyen esetekben. A desinger feladata, hogy kialakítsa az átlátható, jó navigációs rendszert és egységes arculati keretbe foglalja a hatalmas fotóanyagot. Kötelező jelezni a megrendelő felé, ha nem elég jó minőségű a képanyag, és akár az újrafotózás is megérheti a befektetett energiát. Ez nem minden esetben egyszerű, és azonnalteljesíthető kérés. ha a termékek iparművészeti alkotások,és sok van belőlük a raktáron, akkor viszonylag egyszerű a helyzet. De például a sütemények esetében hónapokba is telhet, mire összegyűlik a megfelelő képanyag.

Arra is vigyázni kell, hogy ne egy fotóművész portfólió oldala alakuljon ki végeredményként. Nagy jelentősége van az üres helyeknek, a margóknak, hogy elkerüljük a zsúfolt hatást és fontos, hogy helyet kapjon a profi módon szerkesztett szöveges tartalom is és olyan releváns információkat is könnyen megtaláljon a felhasználó, ami a rendeléshez, kapcsolatfelvételhez, aktualitásokhoz szükséges.

Ez a két weboldalterv nem sokban tér el egymástól. A "Kínálatunk" blokk háttere, a függőleges feliratok font mérete, és a tartalom mögötti háttér különbözik egymástól. Amikor egy koncepció mellett döntünk, az újabb és újabb egyeztetési körökben egyre kisebb eltérések között kell választani. Végül eljutunk arra a szintre, amikor már nem érzünk különbséget, sem a végső hangulatot, sem a felhasználói élményt nem befolyásolja az újabb változtatás.