Építész tervező logótervezés saját márkához klónja


Logótervezés saját márkához


Azt mondják, hogy a fekete-fehér logók jobban teljesítenek abban értelemben, hogy a fogyasztók hamarabb tudnak összpontosítani a termék vagy szolgáltatás lényeges és meghatározó összetevőire. Míg a színes logók néha a kevésbé fontos és mellékes jellemzőket erősítik fel.

A fekete-fehér kombináció erős kontrasztot eredményez, párosításuk nagyon összetett is lehet. Végtelen lehetőségekkel rendelkezik, amit más színpaletták egyszerűen nem tudnak létrehozni. A lényeg csak az egyensúlyon van.

Ezen a fekete-fehér névjegykártya terven az alkotó kézben tartotta a kis árnyalatterjedelmet. Csupán a fények, színátmenetek és egy finom anyagszerűség használatával mélységet, kontrasztot és dinamikát ért el a háttérben. A környezet nem lett tolakodó, nincs benne semmi harsány vagy túlgondolt koncepció.

A minimális számú elem használata tudatos és átgondolt. A tipográfia és a geometriai forma egységes, merőleges vonalai a mérnöki pontosságra, a logó és a körülötte lévő tér elrendezése tervezői gondolkodásmódra utal. A puritán, precízen kivitelezett karcsú vonalak és a szuper-egyszerűség az innovatív jelleget, eleganciát, kiváló minőséget és jó ízlést emeli ki.

Mielőtt egy logó végleges változata megszületik sok ötletelésre, próbálkozásra, gondolkodásra van szükség. Az építész tervező cég logójának korábbi változatait is érdemes áttekinteni, és összehasonlítani a különböző fejlődési szakaszokat.

Különösen érdekes megfigyelni, hogyan valósult meg az első ötlet, milyen változáson ment át egy vizuális elem.

Az eredeti elképzelésben egy szép szürkés türkiz árnyalat is helyet kapott. A kék és a zöld határán álló akvamarin a fekete környezetet légiessé és könnyeddé teszi. Maga az árnyalat kevésbé telített és sötétszürke tónusú, azonban a szín világító ereje felerősödik a fekete háttérben.