Férfi és női Wine & Café moodboard


weboldaltervhez készített hangulattábla - Webdesign Workshop hallgatói munka

Project Leírás

Általában a férfiaknak tervezett tárgyak, ruhadarabok és kreatív anyagok szűkebb palettából dolgoznak. Az elmúlt évtizedben hatalmas változás következett be ezen a téren. A célközönség életkorát is figyelembe kell venni a színvilág kialakításakor, azonban a sportos, fiatalos és domináns környezet kialakításakor bátran bele lehet csempészni meleg árnyalatokat a hangulattáblába a férfi célközönség esetében is.



Renáta egy csipetnyi fáradt rózsaszín árnyalattal ás a sárgás bézs használatával melegítette fel a katonásan szürke-barna terepszíneket és tárgyakat. A férfias karakter azonban tökéletesen megmaradt, csak annyi benne az élénk szín, amennyi megtöri a monotóniát és dekoratívvá teszi.

Ha igazán őszinték akarunk lenni, pusztán a palettákból azért senki nem tudná megmondani, hogy nőknek, vagy férfiaknak szánták-e őket. Sok semleges szín között egyetlen élénk árnyalat még bármihez hozzárendelhető. A fotóanyag teszi egyértelművé, hogy milyen célközönség felé szeretnénk az üzenetet eljuttatni. Használati tárgyak, eszközök és tevékenységek felvillantásával válik egyértelművé a férfi és női különbségtétel.