Graphisma design


Graphisma desing

Project Leírás

Varga Zsófi honlapját és saját márkáját, a Graphisma design-t szeretnénk bemutatni nektek. Zsófi 2018-ban az év hallgatója lett a Kreatív Webdesing Tanfolyamon és azóta is folyamatosan részt vesz a Webartery fejlesztésekben és közös projektjeinkben.





A szabadúszó tervezőktől és stúdióktól elvárható elegancia és profizmus köszön ránk a Graphisma design honlapról. A fekete hátterű honlapokról alapból a csúcskategóriás és luxus termékek jutnak eszünkbe, de grafikus portfólió webhelyek és a design stúdiók weboldalai is nagyon gyakran választják a sötét hátteret.

Szinte külön műfaj a dizájnportfólió. Gyakori a teljes információhiány, hiszen a szakmai közönség azonnal érti a látottakat. Zsófi is ezt az utat választotta. A projektekkel kapcsolatos információk helyett kiváló minőségű képekkel kommunikál. Kulcsfontosságú munkáit áttekinthető, könnyen navigálható elrendezésben teszi a fókuszba és csupán egy finom hover effekttel csábítja a böngészőt a kattintásra.

Nem azzal akarja lenyűgözni a látogatót, hogy szórakoztató, túlanimált technikai bravúrokat alkalmaz vagy teljes képernyős videofelvételekkel prezentálja a munkáit. Attól válik emlékezetessé a Graphisma design, hogy a kirakatba kitett képeket hagyja érvényesülni és egy kiegyensúlyozott minimalista megjelenítési stílusrendszert teremt a portfólió köré.

Az eredmény egy egyszerű, letisztult, szuperhatékony weboldal, ahol tökéletes egyensúlyt érzékelünk. Hangulatát és stílusát tekintve is abszolút hiteles, Zsófi személyisége, egyénisége, tehetsége minden apró részletben megmutatkozik.

Graphisma design- Varga Zsófia saját márkás projekt- hallgatói munkák
Graphisma design- Varga Zsófia saját márkás projekt - hallgatói munkák
Graphisma design- Varga Zsófia saját márkás projekt - hallgatói munkák

A Graphisma design teljes mértékben a vizuális kommunikációra teszi a hangsúlyt, ami szakmai körökben tökéletesen helyt áll. Kérdés az, hogy a célcsoport számára hiányérzet kelt-e, hogy nem szerepel bemutatkozó szöveg, projekteket leíró esettanulmány vagy munkamódszereket, folyamatokat leíró szöveg. Érdemes megfontolni egy néhány bekezdésnyi bemutatkozó információ elhelyezését a honlapra, ami kapaszkodót jelent kapcsolatfelvétel előtt.

Azonban nincs semmilyen kőbe vésett szabály arra vonatkozólag, hogy mennyi információ elegendő egy honlapon. Teljesen működőképes lehet az ügyfélszerzés úgy is, hogy a közösségi médiás ikonokat szerepeltetjük az weboldalon, hiszen az online marketing eszközöknek csak az egyik eleme maga a honlap. Nézzétek meg Zsófi honlapját és lenyűgöző munkáit a Graphisma design oldalon.

Graphisma design- Varga Zsófia saját márkás projekt- hallgatói munkák
Graphisma design- Varga Zsófia saját márkás projekt- hallgatói munkák