Inspráló lakberendezői weboldal


Modern belsőépítészeti címoldalterv

Project Leírás

A webdesign feladata a tartalomszervezés és egy márka egyedisége azzal is hangsúlyozható, ha a webdesigner rendhagyó kommunikációs elrendezéseket alkalmaz a honlapon.





Ebben a koncepcióban azt találtuk kiemelkedőnek, hogy Enikő nem a szokásos szolgáltatás blokkot helyezte a vezető kép alá, hanem a tervezőket. Az általános megoldás az, hogy a "csapatunk" blokk mindig az oldal ajára kerül. Ezzel szemben itt azt látjuk, hogy a tervezők kerültek a fókuszontba, és azzal, hogy a vizuális hangsúly rájuk esik, máris cégfilózófiát, értéket és ígéretet fogalmaz meg az arculat.

Ez egy nagyon érdekes elgondolás, mert a belsőépítészet elsősorban a tereket szokta előtérbe helyezni, és ritkán kapcsoljuk arcokhoz a szolgáltatást. Így viszont azonnal alkalom nyílik arra, hogy emberekhez kössük a márkát, a weboldal segít a bizalmi viszony és a személyes kötődés gyorsabb kialakításában.

Nem csak a koncepció jó ezen a honlapterven, hanem a kivitelezés is. Finom munka a logó, és nagyon szép a türkiz szín is a fekete-fehér környezetben.

Érdemes a fonttípusokra is vetni egy pillantást. A divat és a lakberendezés témákra különösen igaz, hogy kerülni kell a középszerű, agyonhasznált webes tipográfiát. Válasszunk igényes és karakteres, arculathoz illeszkedő fontokat. Enikő is nagyon jó érzékkel tapintott rá a a betűtípusok keverésére és két határozottan elkülönülő betűcsaládot választott. Az olvashatóságot mindig szem előttt tartva döntsünk a fontokról.

Összeállítottunk nektek egy sorozatot azokból a tervekből, amikor kísérletezik Enikő a tartalom rendezésével. A vizuális kommunikáció fontos részét képezik a címek, akció gombok szövegei és a blokkok sorrendje is. Az információ elhelyezése ugyanúgy képes többletjelentést, árnyalt hangsúlyokat létrehozni, mint az összes többi kifejezőeszköz.

Modern belsőépítészeti címoldalterv - Webdesign Workshop- hallgatói munkák
Modern belsőépítészeti címoldalterv - Webdesign Workshop- hallgatói munkák