Ki vagy és mit kínálsz? Személyes márka logótervezése


Project Leírás

Bodorkós Tamás személyes márka logóterve készülhetett volna futurisztikus színátmenetekkel vagy az Instagram színeivel, mert az 2018-ban éppen menő. De Tamás ezzel a narancs-zöld színkombinációval volt önazonos, és egy saját márka esetében ez is rendkívül fontos. A hitelesség és a megkülönböztethetőség kulcsszerepet játszik a személyes márkaépítésben, és az arculat kialakításakor fontos, hogy saját stabil értékrendünket, személyiségüket és stílusunkat képesek legyünk közvetíteni.



Egy ötlet akkor is lehet működőképes, ha az első változata kezdetleges. Az ötlet megfoganásától a kiforrott és végleges változatig hosszú az út. Az alkotói folyamat során ki kell emelni az életképes részeket, és akár szavakkal is megfogalmazni, hogy mit szeretnénk kifejezni a formákkal. Az első víziószerű elképzelés sokszor és több szakaszban is újrarendeződik egy kreatív folyamat során, az első ügyetlen részek elmaradnak, a formák rendeződnek és letisztulnak.

Sok esetben megfelelő, ha egy szabadúszó a saját nevét használja márkanévként. A kreatíviparban egyáltalán nem szokatlan ez gyakorlat, bár szólnak érvek ellene és mellette is. Az biztos, hogy a saját név használatának egyik legnagyobb előnye az, hogy a vállalkozás személyesebbé, egyénivé tehető.