- 11 jún, 2019
- logó tervezés, arculattervezés
Project Leírás
Bodorkós Tamás személyes márka logóterve készülhetett volna futurisztikus színátmenetekkel vagy az Instagram színeivel, mert az 2018-ban éppen menő. De Tamás ezzel a narancs-zöld színkombinációval volt önazonos, és egy saját márka esetében ez is rendkívül fontos. A hitelesség és a megkülönböztethetőség kulcsszerepet játszik a személyes márkaépítésben, és az arculat kialakításakor fontos, hogy saját stabil értékrendünket, személyiségüket és stílusunkat képesek legyünk közvetíteni.
-
Feladat leírása
-
Tanfolyam
Startvonal Webdesigner TanfolyamWebdesign Workshop
Egy ötlet akkor is lehet működőképes, ha az első változata kezdetleges. Az ötlet megfoganásától a kiforrott és végleges változatig hosszú az út. Az alkotói folyamat során ki kell emelni az életképes részeket, és akár szavakkal is megfogalmazni, hogy mit szeretnénk kifejezni a formákkal. Az első víziószerű elképzelés sokszor és több szakaszban is újrarendeződik egy kreatív folyamat során, az első ügyetlen részek elmaradnak, a formák rendeződnek és letisztulnak.
Sok esetben megfelelő, ha egy szabadúszó a saját nevét használja márkanévként. A kreatíviparban egyáltalán nem szokatlan ez gyakorlat, bár szólnak érvek ellene és mellette is. Az biztos, hogy a saját név használatának egyik legnagyobb előnye az, hogy a vállalkozás személyesebbé, egyénivé tehető.