Kozmetikai weboldalterv 40 feletti nőknek


Címoldalterv kozmetikum márkához

Project Leírás

Sok finom ötlet, tudatos és átgondolt tervezés jellemzi ezt a biokozmetikai témában készült weboldaltervet. Közel hibátlan, érdemes minden részletét figyelmesen megnézni.





Dorina mindig nagyon magabiztosan és jó érzékkel bánik az alkotóelemekkel. Természetesnek és magától értetődőnek hatnak a weboldaltervei.

A címsorok betűtípusa kiváló döntés volt, ez a klasszicista, nagy kontrasztú, változó vonalvastagságú font egy csipetnyi luxus benyomását kelti. Elegáns és feltünő a szépsége. A folyószövegekhez egy modern, szélesített talpatlan betűt választott. Jó a párosítás, kellően nagy különbség van a két betűcsalád között, szépen kiegészítik egymást.

Szeretjük a neutrális színeket, kellemes és megbízható, ugyanakkor semmi nem unalmas. Nagy sötét foltokkal, fekete háterrekkel töri meg az egyhangúságot. Változatos tartalomblokkok és ügyes grafikai vonalrendszer szövi át a látványt.

A tagolásokba, szövegelrendezésekbe nem is tudunk nagyon belekötni, jó a ritmus és a figyelemvezetés. A logót szeretjük, a marketing kommunikáció kristálytiszta, a képanyag önmagát adja el. Dorina mindent elképzelt, konkrét címek és információs séma alapján tervezte meg a címoldalt, így aztán tökéletesen beszéli a negyvenes nők vizuális nyelvét.

Címoldalterv biokozmetikum márkához - Starvonal Webdesign Tanfolyam- hallgatói munkák
Címoldalterv biokozmetikum márkához - Starvonal Webdesign Tanfolyam- hallgatói munkák
Címoldalterv biokozmetikum márkához - Starvonal Webdesign Tanfolyam- hallgatói munkák
Címoldalterv biokozmetikum márkához - Starvonal Webdesign Tanfolyam- hallgatói munkák