La Vita cukrászda címlapterve


Cukrászda címoldalterve

Project Leírás

A feltűnő geometriai formákkal készült sütemények cukrászdája. Bármilyen egyedi formát megalkot az Olaszországban tanult cukrászmester. A hangsúlyt a termékdesingra helyezik, nem a természettudatos alapanyogra.





Az egyedi, designos sütikhez olyan weboldatervet készített Dorina, ami az elrendezéssel, a hatalmas terekkel, és extra minimál bemutatással hangsúlyozza a sajátos cukrászdai koncepciót.

Az édességeket, a sütik látványát úgy teszi főszereplővé, hogy a lehető legkevesebb vizuális zaj veszi őket körbe. Ezzel kiemeli, középpontba helyezi a márkaüzenetet.

Sokszor esik kísértésbe a webdesigner, és halmozza fel a szép cukrásztermék fotókat a címoldalon. A Dorina által elképzelt honlapterven azonban inkább az érdeklődés felkeltésére szolgál a képanyag. Éppen annyit mutat, hogy kíváncsivá tegye a felhasználót és tovább kattintson a galériába.

Az egyszerű elrendezéshez okos ötlet volt a piros színt választani. A minimalista felületeken a modernség és a profizmus érzését keltik, de átlalában véve igaz, hogy az ételekkel kapcsolatos webhelyek előszeretettel alkalmazzák ezt a színt. Az élelmiszer termékekhez azért társítják gyakran a piros árnyalatait, mert csábítóvá, ínycsiklandozóvá válik a látványt. Az biztos, hogy optimista, jókedvű és ünnepi hangulatot áraszt, ezért jól is mutat a szürke hátteren Dorina tervén.

A címsorokat egy kicsit erőteljesebben lehet hangsúlyozni, és arra is ügyelni kell, hogy csupa nagybetűvel nem szedhetünk tartalomblokkokat.

Az összhatás és az ötlet viszont nagyon jó, biztosan továbbvinnénk a tervet.

Stílusrétegek gyakorlása Photoshop-ban - hallgatói munkák