Ragadd meg az ösztönös figyelmet a webdesign-ban is


Figyelemfelkeltő kulcsingerek a webdesing-ban

Project Leírás

Barbara reklám szövege azt sugallja, hogy az alkotás ugyanolyan alapvető szükséglet, mint az evés vagy az alvás. A rajzolt figura maga is utal a vizuális alkotások világára, de az igazán izgalmas részlet a kétértelműen ábrázolt szőlőszemek lufivá varázsolása. A Photoshop kiváló eszköz lehet egy kreatív marketing anyag elkészítéséhez pont az ehhez hasonló többféleképpen értelmezhető látványvilágok miatt.

  • Tanfolyam
    Startvonal Webdesigner Tanfolyam
    UX tervezés


Az önfenntartó motivációk közül az egyik az éhség, ezért az emberi figyelmet ösztönösen megragadja az étel látványa. A marketingben kulcsingereknek nevezzük azokat a képeket, amelyekre az ember kitűntetetten, biológiai lényként reagál. Mindenki fel tud idézni olyan reklámokat, ahol a szexualitás teljesen indokolatlanul jelenik meg, de ide tartoznak a babafotók, a cuki kutyusok és az ételek is.

A tanulásnak nem kell mindig halálosan komolynak lenni, ezért került be ez a feladat a UX témakör egyik leckéjébe. Az étel szerepeltetése egy webdesign tanfolyam reklámozásában igazán szokatlan párosítás, a hallgatók azonban nagyon kreatív megoldásokat küldenek be. Igazi kihívás olyan kétértelmű szlogeneket találni, amelyek mind a két szövegkörnyezetben megállják a helyüket. Ha ezt még egy vizuális poénnal is meg tudja fejelni valaki, akkor szinte biztos a siker.