Saját márkás logó - Webthinking


Saját márkás logó - Webthinking

Project Leírás

Gondolj úgy a saját márkás logódra, mintha a neved stílusát terveznéd. Így könnyebb megérezni, hogyan építsd fel és erősítsd meg a márkaidentitás jegyeit, amik olyanok, mint egy személy vonásai, ismertetőjegyei.





Tyukodi Andi sok mindent mérlegelt ennek kapcsán és a legapróbb részletekig körül járta saját márkájának identitását. A Webthinking márkanév alapból arra utal, hogy a márka mögött egy alkotó gondolkodásmód áll. Andi pedig, egyéniségéhez híven, nem is bízta a véletlenre márkájának vizuális megjelenését. A végeredmény pedig egy érett, kiforrott, önazonos logó és arculat lett, aminek karaktere, egyénisége van.

Amikor rápillantunk a Webthinking logójára az a benyomásunk, hogy profi, fiatalos női szakember készítette, aki azt üzeni, hogy szereti a szépet, ismeri a trendeket, részletgazdag és kifinomult a stílusa.

Már első ránézésre is érzések tucatjai ötlenek fel bennünk, pedig még nem is nagyítóval nézzük a betűkészletet, a formákat és az arányokat. A Webthinking logójának talán legszembetűnőbb vonása a színe. Általánosságban igaz, hogy a színek váltanak ki leggyorsabban érzelmeket, ezért a színválasztásunknak mindig meg kell testesítenie a márka személyiségét.

Andi esetében a varázslatos magentára esett a választás. Ennek a sejtelmes, bíboros árnyalatnak felhívó ereje van, vonzó, könnyű megjegyezni. Erős nőiesség asszociálódik a színhez, azonban a logó geometrikus formái és a kompozíció letisztultsága miatt nem nem érezzük soknak vagy cukiságnak.

A színek után a formák ragadják meg legjobban a tekintetünket. A w betűvel való játék eredménye az lett, hogy a logó stabilitást, megbízhatóságot, erőt sugároz, miközben dinamikus, játékos és szellemes marad.

A pixelesen szétszóródó motívum utal az iparágra és a tevékenységre. A gondosan megkomponált színátmenet pedig térbeliséget ad az illusztrációnak. Ez a színátmenet azon túl, hogy 3D-s illúziót kelt, kialakít a formából egy szalagszerű, hullámzó mozgalmasságot, lágyságot is.

Érdemes tüzetesen végig nézni Andi számtalan variációját, és a megoldáskeresést. A változatok közötti nüansznyi különbségek olykor óriási hatással vannak a kompozícióra. Az egységes látvány olyan apróságokon múlik, hogy milyen magasan szóródnak szét a pixelek a betű szárán vagy azon, hogy milyen színűek az aprócska pontok. Az sem mindegy, hogy szöveg felett, vagy szövegtől balra helyezkedik el a logó.

Látszik az is, hogy Andi hogyan keresgélte a megfelelő fonttípust. Figyeljétek meg, hogy az egyik betűcsalád szó szerint elnyomja a logót, elvesz az erejéből, míg a másik pedig hozzátesz valamit vagy kiegészíti a látványt. A végleges változatban tökéletesen odaillőnek harmonikusnak és egységesnek látjuk a feliratot.

Gratulálunk a minőségi tervezéshez!

Webthinking saját márkás logó. - Webdesigner: Tyukodi Andi - Webdesign Workshop- hallgatói munkák
Webthinking saját márkás logó. - Webdesigner: Tyukodi Andi - Webdesign Workshop- hallgatói munkák
Webthinking saját márkás logó. - Webdesigner: Tyukodi Andi - Webdesign Workshop- hallgatói munkák
Webthinking saját márkás logó. - Webdesigner: Tyukodi Andi - Webdesign Workshop- hallgatói munkák
Webthinking saját márkás logó. - Webdesigner: Tyukodi Andi - Webdesign Workshop- hallgatói munkák
Webthinking saját márkás logó. - Webdesigner: Tyukodi Andi - Webdesign Workshop- hallgatói munkák
Webthinking saját márkás logó. - Webdesigner: Tyukodi Andi - Webdesign Workshop- hallgatói munkák