Letisztult és kiegyensúlyozott szórólap párost küldött be hallgatónk, amit azért szeretünk, mert kiválóan harmonizáló színpalettát választott, és a képek, hátterek, elrendezések, tipográfiai válogatások is nagyon ügyesek.
A színek egy komoly, megbízható ugyanakkor barátságos és vonzó brand benyomását keltik. A képek és háttérképek a szórólapon pozitív hangulatúak, a hirdetési blokkban azonban inkább a segélykiáltáson van a hangsúly.
A cégnévhez használt ecsetszerű betűk gyönyörűek és remekül viszik tovább a logó lendületét. Sodróak, játékosak és jó értelemben véve szertelen a hatásuk. De éppen a font személyessége és természetessége segít abban, hogy az egyébként szigorú rendben felosztott szórólapot könnyeddé és kellemessé tegye.
A tartalomhoz választott betűtípus már fegyelmezettebb, de kerekdek formáival ez is nagyon barátságos hangulatú. A lekerekített betűtípusok általában véve elmondható, hogy nagyon lágyak és hívogatóak.
A tagolás és elrendezés mindenhol jól sikerült, a tartalom gyorsan befogadható és könnyen értelmezhető struktúrában lett kialakítva. A vizuális hiearchiát ötletesen oldotta meg Timi, ügyesen használta a színkontrasztokat a blokkokban és a tipográfiában.