Tininyelv a webdesign-ban


Project Leírás

Dorina tökéletesen beszéli a vizuális tininyelvet. A fiatal korosztálynak szól ez a kozmetikai címoldalterv, ami minden részletében jól kommunikál a célközönséggel.





Úgy tudnánk legjobban összefoglalni ennek a tinikozmetikai márkának a jellemzőit, hogy egyszerre vonzó és mutatós, azonban nem akarja elragadtatni, vagy lenyűgözni a látogatót. Élénk és színes, de nem a gyerekes. Kedvesen pimasz, de nem komolytalan.

Rengeteg fehér teret használ a layout, ami kulcsfontosságú a tinédzsereknek tervezett design-ban. A honlap nem szövegorientált, nincs túlterhelve információkkal, csak a legfontosabb tartalmak kerültek megjelenítésre. Jól megtervezett vizuális jelek, egyszerű, de hatásos kiemelések és grafikák segítik a könnyed tájékozódást és a releváns szövegek befogadását.

Dorina nem bízott semmit a véletlenre, ahol csak lehetett, a szöveget is elképzelte, egységben gondolkodott. Minden részletében figyelt arra, hogy a tinédzsereknek tervez. A weboldal például több helyen is kilép a keretek közül és ez fiatalos lendületet ad az elrendezésnek. Az egymásra csúsztatott képek és az aszimmetrikusan illesztett alkotóelemek menő hatást keltenek.

Jó a kompozíció lendülete, változatosak az elrendezések, dinamikusan és játékosan vezeti a látogatót a tartalmak között. A funkciók világosak, mindent egyszerűen, de szórakoztatóan prezentál a weboldal. Kiváló munka.

Címoldalterv inikozmetikumok honlapjára- Webdesign Workshop- hallgatói munkák
Címoldalterv inikozmetikumok honlapjára- Webdesign Workshop- hallgatói munkák
Címoldalterv inikozmetikumok honlapjára- Webdesign Workshop- hallgatói munkák

6

Címoldalterv inikozmetikumok honlapjára- Webdesign Workshop- hallgatói munkák