Hangulattábla kozmetikum márka részére 40+ korosztálynak
Színek, képek, menüelemek, stílus választása egy olyan kozmetikumokat forgalmazó cégnek, melynek célközönsége a középkorú nők. Ránctalanító biokozmetikumokat fognak árulni. Hangulattábla, címlap tervezése online marketing szempontok figyelembevételével.

- 14 nov, 2018
- webdesign, weboldalterv
Nagyon nehéz formabontó vizuális világot és eredeti színkészletet alkalmazni a weboldalakon, mert a célközönség elvárásait is szem előtt kell tartani. Egy weboldaltervnek ügyesen kell egyensúlyozni eredetiség és a konvenciók alkalmazása között.

- 23 feb, 2021
- weboldalterv, címoldal
A szépségipari weboldalaknál a vonzó design követelmény, azonban az esztétikumot másképp kell kommunikálni egy negyvenes női közönségnek és másképp a tinédzser korosztálynak.

- 04 feb, 2021
- webdesign, weboldalterv
Sokszor kapunk gyönyörű weboldalterveket a házi feladatok megoldások során. Van úgy, hogy a beküldött változatok csak nüansznyi részletekben térnek el egymástól. Ez azért jó, mert látjuk, hogy melyik ponton akadt egy kis bizonytalanság, amit egy-egy rövid instrukció után könnyedén orvosolnak a hallgatók.

- 12 okt, 2020
- webdesign, weboldalterv
A színvilág meghatározásakor a webdesigner első kérdéseinek egyike a leendő fotóanyagra vonatkozzon. A képek jelentősége hatalmas, és rengeteg munkát igényel utólag harmóniát kialakítani az össze nem illő képek között.

- 11 aug, 2020
- webdesign, weboldalterv, Wordpress
Nagyon szép színpalettával dolgozott hallgatónk azon a weboldalterven, melyet a 40-es női célközönségnek készített biokozmetikum témában.

- 11 dec, 2019
- webdesign, weboldalterv, Photoshop
Ha az első vizuális weboldalterv részletesen és igényesen van kidolgozva, akkor lényegében már csak apró fazonírozáson megy keresztül.

- 12 dec, 2016
- webdesign, paletta, moodboard
A moodboard ideális kezdő feladat, mert viszonylag szabad formájú, más képi elemeiből építkezik, de már le lehet szűrni belőle, kinek van vele született érzéke a grafikai tervezéshez.