Hallgatói munkák
![]()
Mielőtt egy kiadvány tervezésébe kezdünk, néhány egyszerűnek tűnő kérdésre kell válaszolnunk. Melyek azok a jól megkülönböztethető információs egységes, amelyeket meg kell formázni? Mely részek keltsék fel leginkább az olvasó figyelmét? |
![]()
Három átgondolt, határozott koncepció ugyanarra a könyvborítóra. Ötletesek, kreatívak, sajátosak, egyediek. |
![]()
Két stílusos, remek szórólap más-más elrendezéssel. A négyzetes rácsszerkezetű szórólap szabályossága ellenére sem unalmas, a struktúra kifejezetten jót tesz az információ gyors befogadásának. Az aszimmetrikus elrendezés pedig igazi szórólapos bomba, aminek kétsétgtelenül erős figyelemfelkető ereje van. |
![]()
Az összhatás egységes, a felépítés logikus, az üzenet tökéletesen átjön. A nyomtatott kiadványon és az online hirdetési blokkban alkalmazott konzisztens arculati elemekért pedig külön dicséret jár. |
![]()
Ugyanaz a szimbólum, ismétlődnek a jelképek, hasonlóak az elrendezések, mégis merőben eltérő koncepciók alakultak ki ezeken a könyvborító terveken. |
![]()
Nem könnyű témához nyúlt Dóri, hiszen egy végtag elvesztésével való megküzdéshez kötötte a Coco Chanel idézetet. |
![]()
Ugyanaz a szimbólum, ismétlődnek a jelképek, hasonlóak az elrendezések, mégis merőben eltérő koncepciók alakultak ki ezeken a könyvborító terveken. |
![]()
Az arányérzékek nagy próbája a vintage stílus, és hallgatónk bizonyította, hogy túláradás nélkül is lehet alkalmazni a karakteres stílusjegyeket. |