Mutatunk egy szép példát arra, hogyan lehet érdekes dinamikájú és szerkezetű posztert létrehozni úgy, hogy egy idézetet szavakkal egészítünk ki és kihasználjuk a tipográfia erejét a kompozíción.
Hallgatónk nagyon érdekes és egyedi asszociációkkal toldotta meg az irodalmi idézetet, és olyan plusz jelentéseket is hozzákötött a tartalomhoz, ami az alkotó személyiségéből, természetéből fakad.
A vizuális kommunikációban a fotók jelentősége óriási. Szavakkal csak hosszasan és bonyolultan tudunk néha fogalmazni, egyetlen képpel azonba regényeket mesélünk el. Ezt gyakoroljuk a motivációs poszter készítésekor.
A grafikai elemek ismétlésével és egyenletesen elosztott mintába helyezésével nagyszerű hatásokat érhetünk el és hallgatónk maximálisan kihasználta a formában rejlő erőket. Ezen a kiadványterven minden vizuális alkotóelem a témát árnyalja és támogatja.
Hallgatónk csalhatatlan érzékkel egyensúlyoz a vintage és a modern alkotóelemek között. Minden részlet, grafikus elem, textúrált háttér összhangba került egymással, a különböző stílusjegyek egységes egészet alkotnak. Ilyen szép összhatást kevesen tudtak létrehozni eddig.
Nem csak a fotókkal lehet feltűnővé tenni a szórólapokat. Az elrendezés ötletességével, a geometriai formák kreatív felhasználásával is igazán egyedi és stílusos kiadványokat szerkeszthetünk.
Következetesen alkalmazott kulcsszínek, figyelemfelkeltő kontraszt és illusztráció, korrekt és szervezett elrendezés. Ezek a jó szórólap ismérvei.
Mutatunk egy modern, trendi stílust követő fagyizó szórólapját, ami vállalja a színvonalas profizmust, az átlagon felüli minőséget.
Szinte aprólékosan visszaköszön a könyv témája a borítón. A vizuális nyelvre lefordított tartalom nem is hagy kétséget afelől, hogy mit fogunk kapni, miről fogunk olvasni, ami egyáltalán nem hátrány napjaink nagy könyvesbolti borítóversenyében.
A fekete-fehér fényképek sokszor kapnak egy dokumentarista jelleget, vagy a témát helyezik művészi kontextusba. Amint a színeket elvesszük egy képről, azonnal beszédesebbek lesznek, őszintévé válnak a szereplők, lecsupaszodnak a karakterek. Ezért sokszor érezzük alkalmasabbnak őket mélyebb rétegű mondanivaló kifejezésére.
Egy pontosan kivitelezett, részleteiben is nagyon gazdag, látványos, precíz honlaptervet kaptunk Ádámtól, ami a modern webdesign minden alapelvét figyelembe veszi.
Ez a szórólap jó példa arra, hogyan kell olyan reklámkiadványokat tervezni, amit vonzónak tart egy gyerek és a szülő is. A vezető vizuális kép és a szöveg informatív hatása összekapcsolódik a szórólapon, mindkét célcsoport figyelmét megragadja.
Van abban valami rendkívül izgalmas, hogy Henry Ford, a tömeggyártás és az autóipar atyjának gondolataira milyen jelen idejű képi metaforákat alkalmaznak a hallgatók. Ez a motivációs poszter is egy gyönyörű és univerzális olvasztótégelye lett régi gondolatoknak és mai fantáziavilágoknak.
Azt szokták mondani, hogy a jó design az, amikor a lehető legkevesebb a design. Ez különösen igaz adatvizualizáció műfajában. Sokszor ez a legnehezebb tervezői feladat: egyszerűvé, befogadhatóvá tenni tartalmakat illetve rendet, harmóniát és esztétikát teremteni adatok között a gyors értelmezés érdekében. Ádámnak sikerült.
A webdesign-ban minden vizuális elemnek szerepe van. Semmilyen öncélú dekorálásnak nincs helye, az ikonok kidolgozottságától kezdve a gombok alakjáig az összes látványelem kommunikációs eszközként szolgál.
Kíváló illusztrációkkal egy webhely kiemelkedhet a sokaságból. Egyedivé és szórakoztatóvá varázsolható a weboldal. Nem minden témához illeszkedik a rajzfilmes hatású grafika, de sok esetben rendkívül jól működnek. Ellenállhatatlannak érezzük a vidám karaktereket, képzeletbeli jeleneteket vagy lélegzetelállító, kitalált tájakat.
Ez a weboldalterv nagyon jó kiindulási alap lehet egy egyedi hangú, izgalmas, átlagon felüli címlaphoz. Még nincs lezárva, de a keretrendszer elkészült.
Ezt a könyvborító dizájnt azért soroljuk a minimalista stílushoz, mert nincs semmi extra elem rajta. Annyi minimális alkotóelemet használt az alkotó, ammennyire éppencsak szükség van ahhoz, hogy megértsük miről szól. Egy egyszerű geometriai forma kapott hatalmat a színek és a tipográfia mellett. A tervezőnek ilyenkor döntések sorozatán kell végigmennie, hogy mit kell beépítenie és kizárni a kompozícióiból, hogy a látvány végül megragadja a nézőt.
A színvilág meghatározásakor a webdesigner első kérdéseinek egyike a leendő fotóanyagra vonatkozzon. A képek jelentősége hatalmas, és rengeteg munkát igényel utólag harmóniát kialakítani az össze nem illő képek között.
Végtelenül személytelenek tudnak lenni a stock fotók. Gondoljunk a szép megjelenésű ügyfélszolgálati munkatársra fülhallgatóval vagy a tökéletes izomzatú, izzadságmentes edzőtermi testépítő látványára. Bátran mellőzzétek ezeket, fogalmazzatok vizuálisan sokkal eredetibben, úgy, ahogy Denisa is tette ezen a kiadványon.