szórólap tervezés, kiadványszerkesztési feladat -Photoshop Alapozó hallgatói munka
  • 14 ápr, 2017
  • szórólap, kiadványszerkesztés

Minden gyerekeknek nyújtott szolgáltatás esetében felmerül a kérdés, vajon a gyerekeket vagy a szülőket tartod célközönségnek?


Szórólap újratervezése Photoshop-ban
  • 23 nov, 2020
  • szórólap, Photoshop

Nem csak a fotókkal lehet feltűnővé tenni a szórólapokat. Az elrendezés ötletességével, a geometriai formák kreatív felhasználásával is igazán egyedi és stílusos kiadványokat szerkeszthetünk.


Szórólap a Forgószél válságkezelő központ rendezvényére
  • 23 nov, 2020
  • szórólap, print

Következetesen alkalmazott kulcsszínek, figyelemfelkeltő kontraszt és illusztráció, korrekt és szervezett elrendezés. Ezek a jó szórólap ismérvei.


Szórólap újratervezése Photoshop-ban
  • 20 nov, 2020
  • szórólap, print, Photoshop

Mutatunk egy modern, trendi stílust követő fagyizó szórólapját, ami vállalja a színvonalas profizmust, az átlagon felüli minőséget.


Nyári tábor szórólap tervezése
  • 18 nov, 2020
  • szórólap, print

Ez a szórólap jó példa arra, hogyan kell olyan reklámkiadványokat tervezni, amit vonzónak tart egy gyerek és a szülő is. A vezető vizuális kép és a szöveg informatív hatása összekapcsolódik a szórólapon, mindkét célcsoport figyelmét megragadja.


Szórólap tervezése
  • 12 okt, 2020
  • szórólap, print

Végtelenül személytelenek tudnak lenni a stock fotók. Gondoljunk a szép megjelenésű ügyfélszolgálati munkatársra fülhallgatóval vagy a tökéletes izomzatú, izzadságmentes edzőtermi testépítő látványára. Bátran mellőzzétek ezeket, fogalmazzatok vizuálisan sokkal eredetibben, úgy, ahogy Denisa is tette ezen a kiadványon.


Szórólap és hirdetési blokk tervezés a Forgószél tanácsadó cégnek
  • 09 okt, 2020
  • szórólap, print

A márka megjelenésének egy bizonyos vizuális szabályrendszerre kell épülnie. Az arculattervezőnek az a feladata, hogy egységben és harmóniában tartsa a márka stílusjegyeit, akármilyen hordozófelületről is legyen szó.


Szórólap a Forgószél válságkezelő központ rendezvényére
  • 24 aug, 2020
  • szórólap, print

A vizuális marketing eszközök létrehozásának fontos része a szövegek és képek (vagy grafikák) közötti egyensúly elérése.


Szórólap tervezése
  • 14 aug, 2020
  • szórólap, print

Úgy kell egy lényegre összpontosító, jól érhető vizuális üzenetet megfogalmazni szórólap műfajban, ahogyan hallgatónk tette fitnesz témában ezen a nyomtatványon.


  • 24 máj, 2020
  • szórólap, Photoshop

Végy egy megszokott fagyi képet és alkalmazz feltűnő színösszeállítást köré, tegyél citromkarikákat a hátérbe, a főcímet forgasd el egy kicsit, és máris garantáltad az erős vizuális ingert a szórólapon.

Oldalak