szórólap

- 14 ápr, 2017
- szórólap, kiadványszerkesztés
Minden gyerekeknek nyújtott szolgáltatás esetében felmerül a kérdés, vajon a gyerekeket vagy a szülőket tartod célközönségnek?

- 02 júl, 2021
- szórólap, print
Mielőtt egy kiadvány tervezésébe kezdünk, néhány egyszerűnek tűnő kérdésre kell válaszolnunk. Melyek azok a jól megkülönböztethető információs egységes, amelyeket meg kell formázni? Mely részek keltsék fel leginkább az olvasó figyelmét?

- 25 jún, 2021
- szórólap, print
Két stílusos, remek szórólap más-más elrendezéssel. A négyzetes rácsszerkezetű szórólap szabályossága ellenére sem unalmas, a struktúra kifejezetten jót tesz az információ gyors befogadásának. Az aszimmetrikus elrendezés pedig igazi szórólapos bomba, aminek kétsétgtelenül erős figyelemfelkető ereje van.

- 24 jún, 2021
- szórólap, print
Az összhatás egységes, a felépítés logikus, az üzenet tökéletesen átjön. A nyomtatott kiadványon és az online hirdetési blokkban alkalmazott konzisztens arculati elemekért pedig külön dicséret jár.

- 16 már, 2021
- szórólap, print
Ez a szórólap terv kíváló példája a vizuális egységesség erejének. Minden alkotóelemnek helye van, és az elemek egymással szoros kapcsolatban állnak.

- 14 már, 2021
- szórólap, print
A kiadványoknak is van arculata. Mutatjuk, hogy milyen egy jól megkülönböztethető szórólap, ami gyakorlatilag csak tipofil hatásokkal éri el a célját.

- 28 feb, 2021
- szórólap, print
A képek óriási szerepet játszanak abban, hogy egy szórólap információit milyen gyorsan és könnyen fogadnak be a nézők. Az érdeklődés felkeltésére leginkább a pozitív tartalmú képek a legalkalmasabbak, azonban mutatunk egy ellenpéldát is. Ez a hallgatói munka jól példzza, hogy a vizuális környezet és a képtípus is befolyásolja a az érzelmi reakciókat.

- 27 jan, 2021
- szórólap, print
Ez a szórólap jó példa arra, hogyan kell olyan reklámkiadványokat tervezni, amit vonzónak tart egy gyerek és a szülő is. A vezető vizuális kép és a szöveg informatív hatása összekapcsolódik a szórólapon, mindkét célcsoport figyelmét megragadja.

- 26 jan, 2021
- szórólap, print, Photoshop
Két szép példa arra, hogy kevés eszköz is elegendő ahhoz, hogy kifinomult és elegáns nyomtatványokat szerkeszthessünk.

- 26 jan, 2021
- szórólap, print
A jól szervezett tartalom kulcsfontosságú az olyan kiadványokon, ahol sok szövegnek nagyon kis hely áll rendelkezésére. Jó döntés lehet ilyenkor a teret szabályosan felosztani, azonban ügyelni kell arra, a többi kifejezőeszközzel dinamikát teremtsünk a nyomtatványon.