Készíts egy szórólapot a Forgószél válságkezelő központ rendezvényének meghirdetésére. A szórólap a következő információkat tartalmazza:
Cég neve, szlogenje, profilja, logója.
Rendezvény neve: Segítség! - kamasz a gyerekem
Workshop kétségbeesett szülőknek
Gyakorlati megoldások a mindennapi nehézségekre
Janikovszky Éva idézet: "Amióta nagy vagyok, és ütődött és nyegle és idétlen, csak ülnek és sóhajtoznak, hogy kire ütött ez a gyerek."
Helyszín: Budafoki Művelődési Központ, kisterem
Időpont: 2016. február 8. 15.00

- 09 okt, 2020
- szórólap, print
A márka megjelenésének egy bizonyos vizuális szabályrendszerre kell épülnie. Az arculattervezőnek az a feladata, hogy egységben és harmóniában tartsa a márka stílusjegyeit, akármilyen hordozófelületről is legyen szó.

- 24 aug, 2020
- szórólap, print
A vizuális marketing eszközök létrehozásának fontos része a szövegek és képek (vagy grafikák) közötti egyensúly elérése.

- 29 ápr, 2020
- szórólap, print
Mindig érdekes kérdés, hogyan kapcsolódik egymáshoz a vizuális szempontból a kényanyag és a szöveg? Megragadja-e a célközönség figyelmét egy bájos és kedves hangulatú szórólap, ha az egy párkapcsolati konfliktuskezelés workshopra invitálja a nézőt.

- 02 jan, 2020
- szórólap, print
Tájékoztatásra és a meggyőzésre is sokszor alkalmazza a marketing a humort és nincs ez másképp a vizuális kommunikációban sem. Egy tréfás karakter vagy egy túlzó grafika vonzza a figyelmet és kiemeli a szórólapot a tucat megoldások közül.

- 10 dec, 2019
- szórólap, print
A szórólap tervezéskor az illusztráció kifejezőkészsége kulcsfontosságú, hiszen a célközönség érzékenységét és figyelmét kell gyorsan és hatékonyan megragadni.

- 14 jún, 2019
- szórólap, print
Ha nagyon sok a szöveg egy szórólapon, akkor használj te is rácsszerkezetet. Renáta is ezzel oldotta meg a rendezvényszórólap szövegtagolását.

- 23 ápr, 2019
- szórólap, kiadványszerkesztés
Az emberi arcok látványában óriási erő rejlik és ezt a digitális média rendre ki is használja. Az emberi arc szerepeltetése személyiséggel ruházza fel a kiadványt és az ismerősség érzetét kelti.

- 25 már, 2019
- szórólap, kiadványszerkesztés
Napjaink zajos marketing világában akár ki is lehet tűnni egy szokatlanul egyszerű szórólappal. Tervezéskor azonban még élesebben kell figyelni a fontokra, színekre, formákra.

- 19 már, 2019
- szórólap, kiadványszerkesztés
Először azonosítsd a kulcsüzenetet, majd teremtsd meg a vizuális hierarchiát, amivel kiemeled.

- 11 már, 2019
- szórólap, kiadványszerkesztés
Egyedi hangulat, játékos tipográfia, izgalmas képregényszerű képi tartalom kiváló összhangban és jó kivitelezésben. Így kell hatást gyakorolni szórólaptervezéskor.