A legfőbb látószervünk az agyunk. Objektumokat látunk, nem pedig pixeleket. Az egymáshoz tartozó dolgokat korán megtanuljuk felismerni, hiszen azok egyneműek, egyszínűek, közeli pontok alkotják, amelyek sokszor együtt mozognak. Az emberi agy ott is mintákat lát, ahol csak véletlenszerű ponthalmazok vannak. Gondoljatok csak a csillagképekre. Most olyan hirdetéseket válogattam össze a Coloribus.com oldaláról, amelyek tudatos vizuális megtévesztésen alapulnak. Az agyunk mintafelismerési mechanizmusát tréfálják meg, így kelhet új életre Shakespeare grafikus reinkarnációja egy fülhallgatóként.

Nézzétek meg ezt a 15 erőteljes, egy életre megjegyezhető hirdetést, és ne lepődjetek meg, ha csak második pillantásra lehet felfogni a valódi értelmüket.

Magyarul szintén nem él a szójáték, ugyanis a „hair” angolul szőrt is jelent. Magyarul talán azzal a címmel élne a hirdetés, hogy „Vigyázz, mit mosol vele!”

Az angol szójáték nem igazán fordítható le: Lights off. Action. A magyar megfelelőjének a „Csapó”-nak nincs meg az a szexuális töltete, mint az „Action”-nek.

A képek a coloribus.com-ról származnak