Szexi  lábkrém

Vizuális poénok a hirdetésekben - vizuális kommunikációs humor

A legfőbb látószervünk az agyunk. Objektumokat látunk, nem pedig pixeleket. Az egymáshoz tartozó dolgokat korán megtanuljuk felismerni, hiszen azok egyneműek, egyszínűek, közeli pontok alkotják, amelyek sokszor együtt mozognak. Az emberi agy ott is mintákat lát, ahol csak véletlenszerű ponthalmazok vannak. Gondoljatok csak a csillagképekre. Most olyan hirdetéseket válogattam össze a Coloribus.com oldaláról, amelyek tudatos vizuális megtévesztésen alapulnak. Az agyunk mintafelismerési mechanizmusát tréfálják meg, így kelhet új életre Shakespeare grafikus reinkarnációja egy fülhallgatóként.

Nézzétek meg ezt a 15 erőteljes, egy életre megjegyezhető hirdetést, és ne lepődjetek meg, ha csak második pillantásra lehet felfogni a valódi értelmüket.

Boots - lehet-e szexi egy lábápoló krém?

Milliók élnek iható víz nélkül, te meg ölbe tett kézzel nézed?

Könyvcsere program - hozz egy regényt és vigyél el egy másikat

Jeep SUV - egy husky és egy teve találkozása

Garnier Fructis shampoo - minden hajtípusra

Magyarul szintén nem él a szójáték, ugyanis a "hair" angolul szőrt is jelent. Magyarul talán azzal a címmel élne a hirdetés, hogy "Vigyázz, mit mosol vele!"

Hangoskönyvek - Shakespeare művei

Whiskas - macskáknak

Múzeumok éjszakája a Van Gogh múzeumban

AIAIAI fülhallgató - szexivé teszi a hangzást

Látod egyszerre a betűt és a lányt? - Ne SMS-ezz vezetés közben (Fiat)

Szabadítsd fel a bőröd - Schick borotva reklám

Felvétel indul - csapó 1 - Durex reklám

Az angol szójáték nem igazán fordítható le: Lights off. Action. A magyar megfelelőjének a "Csapó"-nak nincs meg az a szexuális töltete, mint az "Action"-nek.

Egyszerűen okosnak néz ki - Ozeal optika

Mosolyogj többet - Sennheiser fülhallgató

Micsoda csúszás volt - egy kanadai csúszdapark hirdetése

A képek a coloribus.com-ról származnak

Share this post

Hozzászólások (1)

  • anon

    Nálunk a szájbarágós, vagy "olcsó vagyok" típusú hirdetések mennek folyamatosan. nem tudom, ezek a reklámok csak versenyekre készülnek, vagy van, ahol ezzel a színvonallal is el lehet adni a termékeket.

    már 16, 2017

Leave a comment

(If you're a human, don't change the following field)
Keresztnév.
(If you're a human, don't change the following field)
Keresztnév.
(If you're a human, don't change the following field)
Keresztnév.

Filtered HTML

  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • Engedélyezett HTML jelölők: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
CAPTCHA
Bizonyítsd be, hogy nem vagy robot!
3 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.