Saját márka kialakításának egyik első lépése a személyiséget, értékvilágot kifejező vizuális kommunikáció megalkotása.


Névjegykártya tervezési feladat
  • 15 aug, 2016
  • névjegykártya

A névjegykártya nem pusztán a logó megismétlésével utalhat az arculatra. Számtalan más vizuális elemet be lehet vetni, ami az arculat színeiből, motívumaiból építkezik.


Saját márka logótervezés
  • 02 jan, 2020
  • kisarculat, névjegykártya

Egy saját márka első alapötlete sok finomhangoláson megy keresztül, és sok variáció készül el még a véglegesítés előtt. Ha már az első tervek is ígéretesek, és látszik egy erősen jellemző hangulat vagy egy határozott vizuális irány, akkor könnyebb a további számtalan apró részletet kidolgozni és szerkesztési alapelveket meghatározni.


Névjegykártya tervezési feladat
  • 14 okt, 2018
  • névjegykártya

Nehéz elsőre megragadni névjegykártya tervezéskor a "kevesebb mindig több" elvét és kevesen tudják kifogástalan stílus-érzékkel alkalmazni is.


névjegykártya tervezés hallgatói munka Webdesign Workshop
  • 15 aug, 2016
  • névjegykártya, kisarculat

A saját márka logójának, névjegykártyájának tervezése könnyebb feladat, mintha ügyfeleknek szeretnél tervezni. Kevesebb, célirányosabb tudás kell hozzá, és nyilván nem fogod félreérteni a saját igényeidet.


névjegykártya tervezési feladat kreatív területen
  • 15 aug, 2016
  • print, névjegykártya

A kreatív területekre tervezett logónak mindenképpen eredetinek és átütőnek kell lennie. Nem könnyű ezeknek az elvárásoknak megfelelni és az eredetiséget még a névjegykártyán is érvényre juttatni.


  • 15 jan, 2016