A logó tervezési feladatok a Webdesign Workshopon belül csak rávezető gyakorlatként szolgálnak, hiszen ez a tanfolyam elsősorban a honlaptervezésről és a webdesignról szól. Mégis segít ráérezni a grafikai tervezés ízére és megmutatja az utat a vizuális tervezés felé. Sok logóterv és koncepció csak papírra skiccelve készül el, de akik már megtették az első lépéseket egy grafikai program felé, azok egészen izgalmas logóterveket küldenek be már a tanfolyam elején is.

Inspirációnak is ideális az elképzelt márkák számára tervezett rengeteg különböző logó elképzelés. De talán még tanulságosabbak azok az esetek, amikor ugyanannak a koncepciónak újabb és újabb változataival kisérletezik egy hallgató.


Nuance logó- és arculatterv saját márka számára
  • 15 nov, 2018
  • logó tervezés, kisarculat, arculattervezés

A logó a cég nyilvános arca. Fontos, hogy legyen története, hangulata, pozitív üzenete. A Nuance márkanév mellé alkotott arculati stílus a kreativitásra teszi a hangsúlyt és egy jelentésgazdag, érzelmeket és gondolalatokat közvetítő, hiteles logókoncepciót alakított ki magának.


Logóterv gasztronómiai területen - Webdesign Workshop modul hallgatói munkák
  • 19 júl, 2018
  • logó tervezés, kisarculat

A logótervezéskor első körben mindenki valami egyedit, valami világmegváltót, valami szellemeset szeretne alkotni. Pedig sok olyan terület van, ahol a kalasszikus formák is sikeresek lehetnek. Ilyen például a gasztronómia.


Logótervezés gasztronómia területén
  • 30 szep, 2020
  • logó tervezés, arculattervezés

A logó azért születik, hogy megkülönöztessen egy márkát, és az érdekes, ötletes vizuális megközelítések a legalkalmasabbak arra, hogy könnyen megjegyezhető, mégis egyedi arculatot hozzunk létre.


Hallgatói saját projekt - fotós logótervezés
  • 17 aug, 2020
  • logó tervezés, arculattervezés

Ahhoz, hogy egy fotós sikeressé váljon nyilvánvalóan elsősorban tehetségre van szüksége, de ha valóban ki akar tűnni a mezőnyből, akkor arculatra és márkaépítésre is szüksége lesz


Saját márkás logó - Webthinking
  • 05 aug, 2020
  • logó tervezés, arculattervezés

A márkaidentitás kialakításánál megalapozott, átgondolt döntéseket kell hoznunk a betűtípusok, színek, formák, vonalak tekintetében. Csak így lehet hatékonyan és eredményesen üzenetet kommunikálni a céges logóval és arculattal.


Arculati koncepció - Platán Étterem
  • 31 júl, 2020
  • moodboard, logó tervezés, arculattervezés

Egy friss, energikus, modern étterem szívesen választana olyan minimál arculatot, mint amit Tóth Gabi komponált a belvárosi Platán Étteremnek. A színekkel, kontraszttal és arányokkal jól gazdálkodó design abszolút megállja a helyét gasztronómia területen.


Logótervezés gasztronómia területén
  • 21 máj, 2020
  • logó tervezés, arculattervezés

Mielőtt fontot és színt választunk az arculati elemekhez, mindenképpen fel kell térképezni, hogy milyen vizuális látványra figyel fel a potenciális célközönség és milyen stílusra hangolódik, milyen formákkal azonosul.


Azurit Webdesign-Saját márka projekt
  • 09 máj, 2020
  • weboldalterv, logó tervezés, arculattervezés

Nagyon izgalmas figyelemmel kísérni egy saját márka kialakulását, az ötletek kibontakozását. A tanfolyami együttműködés és a mentori támasz is fontos szerepet kap a tudatos márkaépítésben és arculati kialakításban.


Platán étterem logótervezés
  • 08 máj, 2020
  • logó tervezés, arculattervezés

Ez a Platán Étterem logóterv könnyen beazonosítható, egyszerű formákat használ, ami rugalmasságot és sokrétűen felhasználható kisarculati tervet tesz lehetővé.


Platán Étterem logótervezés
  • 06 jan, 2020
  • logó tervezés

Ha nem egy csúcsgasztro fine dining műfajában megálmodott csillogó étteremnek kell logót tervezni, akkor bátran nyúlhatunk a retrós, klasszikus alkotóelemekhez és színpalettához.

Oldalak