Felhasználói élmény tervezés (UX tanfolyam)

Felhasználói élmény tervezés (UX)
3 hónap
Tervezz olyan weboldalakat és mobil alkalmazásokat, amit imádnak a felhasználók. Ismerd meg azokat a módszereket, amelyeket a nagy szoftverfejlesztő cégek használnak a tervezési fázisban. Tanuld meg, milyen eszközökkel lehet befolyásolni az érdeklődők márkával kapcsolatos érzéseit és vezesd a felhasználókat kézen fogva a bevásárló kosárig.
68 990 Ft

Időtartam: 3 hónap

Mit kapsz a pénzedért?
3 hónapnyi aktív oktatói támogatás
12 multimédiás lecke
50 gyakorlati feladat
zárt Facebook közösség
4 hónapos hozzáférés
Mit tanulhatsz a Felhasználói élmény tervezés tanfolyamon?
Egyre könnyebb egy online vállalkozást, vagy egy mobil alkalmazást elindítani, azonban egyre nehezebb sikeressé tenni. A hiba sok esetben a tervezési fázisban keresendő. Mert pusztán attól, hogy megveszel egy profinak látszó WordPress sablont, még nem lesznek a felhasználók elégedettek, és nem fog dőlni a webshopon keresztül a pénz. Ha nem szeretnél sikertelen honlapokat hagyni magad után, akkor itt az ideje megismerkedni a felhasználói tervezés szempontjaival.
A tananyag minden felhasználói élménnyel kapcsolatos alap fogalmat tisztáz. A misztikumtól megfosztva, elemeire bontva mutatja meg, miből is áll pontosan a felhasználói élmény. Ismerteti a UX tervezés nemzetközileg elismert módszertanát és a leggyakrabban használt eszközöket.
Termék-fejlesztés
Végigkövetheted egy online felületen megjelenő márka fejlesztésének folyamatát, miközben megismerkedhetsz az egyes tervezési szakaszok kihívásaival. A legmodernebb tervezési módszerek és eszközök várják, hogy végre használd őket.
Milyen módszereket használnak a profik a tervezéshez?
Hogyan lehet a felhasználói igényeket felmérni?
Hogyan lehet a felhasználói élményeket az üzleti célokkal összhangba hozni?
Mi az a prototípus, és mi a szoftverfejlesztési életciklus?
Web-ergonómia
A modul minden olyan ismeretet felsorakoztat, ami a weben történő kommunikáció, illetve a webergonómia szempontjából fontos lehet. A közepes és a kiválóan konvertáló weboldalakat csak apró részletek különböztetik meg.
Hogyan befolyásolhatod a felhasználót grafikai eszközök segítségével?
Hogyan kommunikálhatsz hatékonyan a weboldalakon?
Mit kell tudnod a felhasználói felületek tervezéséről?
Hogyan mérheted, hogy egy weboldal ergonomikus-e?
Web-pszichológia
Nagyon hosszú az út, amíg egy felmerülő érdeklődésből vásárlási döntés születik. A tananyag egyrészt ezt a pszichológiai döntési folyamatot vizsgálja a legmodernebb webes viselkedés kutatási eredményekre támaszkodva.
Mi befolyásolja a felhasználót a döntéseiben?
Milyen eszközökkel mérheted fel a felhasználói igényeket?
Hogyan tehetsz megjegyezhetővé egy márkát?
Hogyan ösztönözheted vásárlásra a szimpatizánsokat?
Ügyfél-elégedettség
Nem is olyan könnyű elérni, hogy a szolgáltatásodba csomagolt szakértelem és hozzáadott érték a felhasználóidban tudatosuljon, és valódi, átélt elégedettségként csapódjon le. Márpedig ez a siker egyik legfontosabb receptje.
Hogyan nyújthatsz valóban hasznos és értékes szolgáltatásokat?
Hogyan találd meg azokat, akiknek valóban a te megoldásodra van szükségük?
Hogyan állíthatod a keresőoptimalizálást a felhasználói élmény szolgálatába?