Portfólió generátor
39. Logó és kisarculat – edzőterem
Szolgáltatás
Edzőterem fiatal célközönségnek 14-22 éves korosztálynak. Kifejezetten a fiatal generációt megcélzó létesítmény, ami az ő igényeiket veszi figyelembe. Ha nem az életkor felől közelítünk, akkor az ambícióból, erőből gyúróközönség, akiknek a sport-célok és nem egészség-célok az elsődlegesek. A hiúság és a vonzó külső miatt jönnek le, nem a fájó hátuk miatt. Valójában nincs korhatár, elképzelhető, hogy a harmincasokra is jellemző ez az attitűd, és mindenki számára nyitott a szolgáltatás, akit ezek az üzenetek hoznak be.
Van például több szelfi pont a teremben, és ingyenes, nagy teljesítményű wifi érhető el. A zene ennek a generációnak vonzó. Kapcsolatteremtésre is alkalmas csoportos foglalkozások is zajlanak, és szauna, masszázs, szolárium is elérhető.
A kamaszok nyelvén értő, nagyon fiatal személyi edzők motiválják a tiniket, akikre jobban hallgatnak, mint a szülőkre, ha sportolásról van szó. Kihívás sorozatra épülő programok, ahol az egyes szintek elérését digitális pecsétekkel lehet igazolni, és ezek a közösségi médiában megoszthatóak. Ide sok esetben a szülő kérésére/nyomására kezdenek el járni a gyerekek.
Lehetséges nevek
Pink Tiger
Green Lion
Szlogen javaslatok
Magasabbra, gyorsabban, erősebben
Küzdelemre születtél
Idézet
"A világ olyanná alakul, amilyenné a fiatalságot nevelik."
Jókai Mór
Célközönség
Kerületben és a környéken élő gyerekek, illetve a szüleik, akik döntenek a sportolási lehetőségekről.
Feladat: Logó- és arculattervezés
Több változatban is elkészített logó, amely a sportban megszokott pecsétes formában is jól mutat, de sima emblémaként is megvalósítható. Készüljön az elemekből 4 jól megkölünböztethető változat. A márka értékek az erő, a dinamizmus, a teljesítőképesség, a vágyott célok a vonzó, szép test, a párkapcsolati sikerek, de akár influenszeri sikerek is lehetnek.
Az erő, a potencia, a versenyszellem, a győzelem, a harc a motiváció alapja, ezekre az értékekre utaljon a logó és az arculat. A fiatal generáció vizuális nyelvén kommunikáljon, de a játékosság és a humor nem feltétlenül előny, nem akarnak gyerekes hatást elérni, ez nem egy gyerek gyógytorna klub.
A motiváció, a valami akarása, a kitartás lehetnek azok a tulajodnságok, amelyek egy kiskamasz számára elsajátítandóak, és aminek a kialakításában a szülők reménykednek, amikor elhozzák ide a gyereket (14-16). Viszont jellemzően 17-18 éves kortól már maguk jönnek, és fontos faktor a párkereső magatartás is akár az edzőteremben, akár a célok között.
Logó digitális megjelenései
- honlap,
- közösségi média fiókok
Logó print megjelenései
- pólók,
- zászlók,
- homlokzaton a létesítmény cégtáblája
Kerülendő
- egészségre való utalás.
Kidolgozandó arculati elemek az arculati boardon kívül
- Bérletként használható feltöltő kártya. Bankkártya méretű, műanyag kártya.
- Megvásárolható póló az edzőterem logójával és arculati színeivel.
- Zászló, amely kint lobog az edzőterem előtt.
- Digitális matrica sorozat, pecsét, ami tartalmaz egy számot 1,2,3, vagy éppen 50, 100 és a kihívás nevét, ami egész hosszú is lehet. Pecsét formában gondolkodnánk első körben. A különböző kihívások kicsit más megjelenést kapnának, akár színben, akár a díszítő motívumokban, vagy méretben lehetnek különbségek. Kezdetnek 6 ilyen pecsét matricát várunk templateként, amelyeken cserélhetőek elsznek a szövegek. Pl. Kinyomás, 50 kg vagy Négyütemű kihívás 1. fokozat