39. Logó és kisarculat – edzőterem

Iparág: egészség, sport

Szolgáltatás

Edzőterem fiatal célközönségnek 14-22 éves korosztálynak. Kifejezetten a fiatal generációt megcélzó létesítmény, ami az ő igényeiket veszi figyelembe. Ha nem az életkor felől közelítünk, akkor az ambícióból, erőből gyúróközönség, akiknek a sport-célok és nem egészség-célok az elsődlegesek. A hiúság és a vonzó külső miatt jönnek le, nem a fájó hátuk miatt. Valójában nincs korhatár, elképzelhető, hogy a harmincasokra is jellemző ez az attitűd, és mindenki számára nyitott a szolgáltatás, akit ezek az üzenetek hoznak be.

Van például több szelfi pont a teremben, és ingyenes, nagy teljesítményű wifi érhető el. A zene ennek a generációnak vonzó. Kapcsolatteremtésre is alkalmas csoportos foglalkozások is zajlanak, és szauna, masszázs, szolárium is elérhető.

A kamaszok nyelvén értő, nagyon fiatal személyi edzők motiválják a tiniket, akikre jobban hallgatnak, mint a szülőkre, ha sportolásról van szó. Kihívás sorozatra épülő programok, ahol az egyes szintek elérését digitális pecsétekkel lehet igazolni, és ezek a közösségi médiában megoszthatóak. Ide sok esetben a szülő kérésére/nyomására kezdenek el járni a gyerekek.

Lehetséges nevek

Pink Tiger
Green Lion

Szlogen javaslatok

Magasabbra, gyorsabban, erősebben
Küzdelemre születtél

{

Idézet

"A világ olyanná alakul, amilyenné a fiatalságot nevelik."

Jókai Mór

Célközönség

Kerületben és a környéken élő gyerekek, illetve a szüleik, akik döntenek a sportolási lehetőségekről.

Feladat: Logó- és arculattervezés

Több változatban is elkészített logó, amely a sportban megszokott pecsétes formában is jól mutat, de sima emblémaként is megvalósítható. Készüljön az elemekből 4 jól megkölünböztethető változat. A márka értékek az erő, a dinamizmus, a teljesítőképesség, a vágyott célok a vonzó, szép test, a párkapcsolati sikerek, de akár influenszeri sikerek is lehetnek.

Az erő, a potencia, a versenyszellem, a győzelem, a harc a motiváció alapja, ezekre az értékekre utaljon a logó és az arculat. A fiatal generáció vizuális nyelvén kommunikáljon, de a játékosság és a humor nem feltétlenül előny, nem akarnak gyerekes hatást elérni, ez nem egy gyerek gyógytorna klub.

A motiváció, a valami akarása, a kitartás lehetnek azok a tulajodnságok, amelyek egy kiskamasz számára elsajátítandóak, és aminek a kialakításában a szülők reménykednek, amikor elhozzák ide a gyereket (14-16). Viszont jellemzően 17-18 éves kortól már maguk jönnek, és fontos faktor a párkereső magatartás is akár az edzőteremben, akár a célok között.

Logó digitális megjelenései

  • honlap,
  • közösségi média fiókok

Logó print megjelenései

  • pólók,
  • zászlók,
  • homlokzaton a létesítmény cégtáblája

Kerülendő

  • egészségre való utalás.

Kidolgozandó arculati elemek az arculati boardon kívül

  1. Bérletként használható feltöltő kártya. Bankkártya méretű, műanyag kártya.
  2. Megvásárolható póló az edzőterem logójával és arculati színeivel.
  3. Zászló, amely kint lobog az edzőterem előtt.
  4. Digitális matrica sorozat, pecsét, ami tartalmaz egy számot 1,2,3, vagy éppen 50, 100 és a kihívás nevét, ami egész hosszú is lehet. Pecsét formában gondolkodnánk első körben. A különböző kihívások kicsit más megjelenést kapnának, akár színben, akár a díszítő motívumokban, vagy méretben lehetnek különbségek. Kezdetnek 6 ilyen pecsét matricát várunk templateként, amelyeken cserélhetőek elsznek a szövegek. Pl. Kinyomás, 50 kg vagy Négyütemű kihívás 1. fokozat