BLOG
Affiliate marketing
Az affiliate marketing röviden egy olyan online üzleti modell, amelynek során te mint partner más vállalatok termékeit vagy szolgáltatásait ajánlod a saját weboldaladon, blogodon vagy közösségi média felületeiden. Ha a látogatód a te ajánlásod nyomán vásárol, regisztrál vagy valamilyen előre meghatározott konverziós célt teljesít, akkor jutalékot kapsz az eladás vagy a sikeres akció után. Ez a megoldás kölcsönös előnyökkel jár: a termék vagy szolgáltatás tulajdonosa (merchant) több értékesítéshez jut, míg az affiliált jutalékot keres a teljesítményének megfelelően.
Ingyenes Elementor vagy Elementor PRO előfizetés?
Az Elementor az egyik legjobb WordPress oldalépítő eszköz. De meddig elég az ingyenes verzió és mikor éri meg előfizetni az Elementor PRO-ra? Az Elementor oldalszerkesztő kiváló választás, ha lenyűgöző WordPress blogot, honlapot vagy épp webáruházat szeretnél építeni. Mégis felmerül a kérdés, hogy az ingyenes verzió elég-e, vagy inkább érdemes beruházni a fizetős kiadásra. Vajon megtérül-e a befektetés ebbe az amúgy is pénztárcabarát Pro verzióba?
Mi az URL, miért fontos és hogyan építsd fel?
AZ URL az egyes weboldalak címe, a böngésző címsorába beírt hosszabb szöveg. Ezeket a szempontokat vedd figyelembe a kialakításánál, mert sok előnnyel jár, ha optimalizálod minden egyes weboldaladnál.
Hogyan válassz betűtípust a honlapodra?
A szövegek olvasása közben talán tudatosan nem is érzékeljük, hogy milyen fonttípusokat használt a tervező. Pedig a betűtípusoknak erős hangulatkeltő hatása van, amit érdemes a honlapodon is maximálisan kihasználni.
Negatív terek a grafikai tervezésben
Soha nincs pozitív forma negatív tér nélkül, együttesen alkotják meg a kompozíciót, és a szemlélő egyik első feladat a kép értelmezése során, hogy eldöntse, mi alkot összefüggő formát, és mi marad a háttérben. Mi látsz a képen: két arcprofilt vagy egy vázát? Az úgynevezett Rubin-váza érzékelteti legjobban a negatív és a pozitív tér kapcsolatát.
Webdesigner szaktudás és képességek – a legfontosabb siker faktorok
Összeszedtem azokat a képességeket, amelyekre a honlapkészítés körüli tevékenységekhez szükséged lesz, például webdesignerként, mert a szaktudást bárki megszerezheti, de ettől még nem feltétlenül lesz emberileg alkalmas az adott feladatra.
Ebben a 10 esetben érdemes webdesignt tanulnod
Egyáltalán nem csak akkor lehet szükséged webdesign, vagy online marketing kivitelezési ismeretekre, ha webdesigner szeretnél lenni. Ha az útkeresés fázisában tartasz, nézd meg, magadra ismersz-e valamelyik személyleírásban.
15 email kezelési tipp, ami növeli a hatékonyságod
Mindenki ismeri az állandóan tele postaládák nyomasztó érzését. Sokszor az embernek az a kényszerképzete támad, hogy a teljes munka-idejét a levelek rendszerezésével, olvasásával, törölgetésével és megválaszolásával tölti.
Kötelező szabadúszás – a munka világa a XXI. században
Folyamatosan csökkenő létszámmal dolgoznak a cégek, miközben a növekvő munkamennyiséget szabadúszók, szerződéses munkavállalók, külsős szakértők, tanácsadók, vagy éppen alvállalkozók végzik el. A munka új világában más képességekkel és az eddigiektől eltérő módszerekkel lehet érvényesülni, az alkalmazkodás azonban egyre inkább elkerülhetetlen.
Miért kell érteni a grafikai tervezéshez és a képekhez?
A Photoshop tudás hamarosan ugyanolyan általános munkahelyi elvárás lesz, mint annak idején a Word volt. Eleinte csak a titkárnők és asszisztensek értettek a szövegszerkesztőkhöz, ma azonban a mindennapi munka része lett.
Sárga weboldalak – miért pont ezt a színt használták?
Működne a Coca-Cola sárgában? Vagy hűsítő kékben? Lehetne a McDonalds narancssárga? Nehéz megmondani, hogy a márka sikere tette világhírűvé az arculatot, vagy fordítva: a zseniális arculat járult hozzá a sikerhez. Nagy a kísértés, hogy utólag elemezzük és értelmezzük a választott arculat színeit. Ebben a blogbejegyzésben sárga weboldalak esetében keressük a színválasztás okait.
5 bosszantó UX hiba, ami csökkentheti egy weboldal látogatottságát
Ha elkerülöd ezt az 5 bosszantó UX hibát, az érdeklődőidből hamarabb lesznek vásárlók.
Hogyan működik a QR-kód, hogyan generálj QR-kódokat?
A QR-kód egy beszkennelhető négyzet alakú vonalkód, amely mobillal beolvasható és online információkhoz köthető. Segítségével a weboldaladra irányíthatod a látogatókat.
Szunnyadó tehetség
Úgy akarod leélni az életed, hogy a benned lakó tehetségről senki ne tudjon? Hogy a legszebb, legigazabb, legteljesebb önmagad ne tudjon felszínre törni? Választás kérdése, hogy alacsonyabb energia-szinten, kevesebb örömmel, a középszerűség mocsarába süllyedve élsz-e, vagy megpróbálod az ajándékként kapott tehetséged fejleszteni és megélni.
Dolgozz palettából – szűkítsd le a színeket
Bármilyen alkotásba kezdesz, az alap hangulatot a felhasznált színek fogják megadni, ezért különösen fontos a témakörhöz és a célközönséghez igazodó színpaletta megtervezése. A kkreatív szakemberek sok esetben a színpalettát a tervezési folyamat elején, a többi arculati elem kialakítása előtt lefixálják, és egyeztetik a megrendelővel.
Az énmárka építés pszichológiája – Knapek Éva interjú
Videós interjú Knapek Éva klinikai szakpszichológussal a személyes márkaépítés, a vállalkozóvá válás lelki gátjairól, akadályairól, nehézségeiről. Knapek Éva az elmúlt két évben átélt személyes tapasztalatait is beépítette ebbe a 12 alkalmas programba.
Hogyan készíts profi carouseles tartalmat az Instagramra?
Nézd meg, hogyan lehet profi carouseles tartalmat készíteni az Instagramra egy kis Photoshop tudás segítségével. A carouseles Instagram tartalom sokkal nagyobb aktivitást vált ki a felhasználókból, és nagyobb játékteret ad a mondanivalódnak.
WORDPRESS
kategóriák
Mi a banner? Mikor és mire használd?
A bannerek a kezdetektől máig fontos szerepet játszanak az online reklám világában. Elsődleges céljuk a figyelemfelkeltés, a márkaismertség növelése és a kattintások generálása. Egy banner akkor számít igazán jónak, ha vizuálisan megkapó, tömör üzenetet hordoz, erős CTA-val bír, és összhangban áll a márka arculatával. A technológiai fejlődésnek köszönhetően számos formátumban és platformon találkozhatunk velük – legyen szó statikus képről, HTML5-animációról vagy akár videóról.
Ha jól tervezed meg, a bannered nem pusztán egy „reklámcsík” lesz, hanem egy hatékony, konverziókat hozó marketingeszköz, amely segíti az üzleti céljaid elérését.
Affiliate marketing
Az affiliate marketing röviden egy olyan online üzleti modell, amelynek során te mint partner más vállalatok termékeit vagy szolgáltatásait ajánlod a saját weboldaladon, blogodon vagy közösségi média felületeiden. Ha a látogatód a te ajánlásod nyomán vásárol, regisztrál vagy valamilyen előre meghatározott konverziós célt teljesít, akkor jutalékot kapsz az eladás vagy a sikeres akció után. Ez a megoldás kölcsönös előnyökkel jár: a termék vagy szolgáltatás tulajdonosa (merchant) több értékesítéshez jut, míg az affiliált jutalékot keres a teljesítményének megfelelően.
Ingyenes Elementor vagy Elementor PRO előfizetés?
Az Elementor az egyik legjobb WordPress oldalépítő eszköz. De meddig elég az ingyenes verzió és mikor éri meg előfizetni az Elementor PRO-ra? Az Elementor oldalszerkesztő kiváló választás, ha lenyűgöző WordPress blogot, honlapot vagy épp webáruházat szeretnél építeni. Mégis felmerül a kérdés, hogy az ingyenes verzió elég-e, vagy inkább érdemes beruházni a fizetős kiadásra. Vajon megtérül-e a befektetés ebbe az amúgy is pénztárcabarát Pro verzióba?
Mi az URL, miért fontos és hogyan építsd fel?
AZ URL az egyes weboldalak címe, a böngésző címsorába beírt hosszabb szöveg. Ezeket a szempontokat vedd figyelembe a kialakításánál, mert sok előnnyel jár, ha optimalizálod minden egyes weboldaladnál.
Hogyan válassz betűtípust a honlapodra?
A szövegek olvasása közben talán tudatosan nem is érzékeljük, hogy milyen fonttípusokat használt a tervező. Pedig a betűtípusoknak erős hangulatkeltő hatása van, amit érdemes a honlapodon is maximálisan kihasználni.
Negatív terek a grafikai tervezésben
Soha nincs pozitív forma negatív tér nélkül, együttesen alkotják meg a kompozíciót, és a szemlélő egyik első feladat a kép értelmezése során, hogy eldöntse, mi alkot összefüggő formát, és mi marad a háttérben. Mi látsz a képen: két arcprofilt vagy egy vázát? Az úgynevezett Rubin-váza érzékelteti legjobban a negatív és a pozitív tér kapcsolatát.
Webdesigner szaktudás és képességek – a legfontosabb siker faktorok
Összeszedtem azokat a képességeket, amelyekre a honlapkészítés körüli tevékenységekhez szükséged lesz, például webdesignerként, mert a szaktudást bárki megszerezheti, de ettől még nem feltétlenül lesz emberileg alkalmas az adott feladatra.
Ebben a 10 esetben érdemes webdesignt tanulnod
Egyáltalán nem csak akkor lehet szükséged webdesign, vagy online marketing kivitelezési ismeretekre, ha webdesigner szeretnél lenni. Ha az útkeresés fázisában tartasz, nézd meg, magadra ismersz-e valamelyik személyleírásban.
15 email kezelési tipp, ami növeli a hatékonyságod
Mindenki ismeri az állandóan tele postaládák nyomasztó érzését. Sokszor az embernek az a kényszerképzete támad, hogy a teljes munka-idejét a levelek rendszerezésével, olvasásával, törölgetésével és megválaszolásával tölti.
Vizuális kommunikáció egy webdesigner szemszögéből
A vizuális kommunikáció ugyanúgy tanulható, mint a szövegírás. Három nagyon hatékony vizuális kommunikációs eszköz van egy webdesigner kezében, amivel tudatosan lehet irányítani a képi világban rejlő üzeneteket